Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel! Wij hadden de Toscane kamer en die rook heerlijk fris naar Limoncello. Gelegen precies tussen 't strand en 't oude dorpje. Zeer vriendelijke ontvangst. Mochten we nog een keer naar Altea gaan dan gaan we hier zeker weer naar toe.

Datum van verblijf: augustus 2019
HotelAbacoAltea, Director de Recepción van Hotel Ábaco Altea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Goededag!

Bedankt voor uw mening en review over ons hotel.

Wij zijn harstikke blij om te horen dat alles zeer goed bevallen is en dat jullie de kamer Toscana heel erg mooi gevonden hebben.

Wij hopen jullie snel nog een keertje terug te zien!

Met vriendelijke groeten,

Julie Caparo

Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Charmant klein hotelletje, uitstekend gelegen in het oude centrum van Altea.
Parkeerplaats is ter beschikking mits betaling.
De kamers zijn klein, maar goed ingericht.
Uitstekende en persoonlijke service!

Datum van verblijf: maart 2018
HotelAbacoAltea, Director de Recepción van Hotel Ábaco Altea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2018

Bedankt voor je mooie reacties,
we zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons.
We hopen je binnenkort te zien.

Met vriendelijke groeten, Julie Caparo

Beoordeeld op 20 augustus 2017 via mobiele applicatie

Erg mooi hotel in de oude binnenstad van Altea met erg vriendelijk personeel en mooie kamers met prima bedden en badkamer. Het ontbijt is erg goed en je kan 24 uur per dag koffie of thee pakken met een koekje/ cake. De auto kan tegen betaling in een eigen garage staan waar de auto prima kan staan.

Datum van verblijf: juni 2017
HotelAbacoAltea, Owner van Hotel Ábaco Altea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2017

Kära gäst,

Tack så mycket för att du delar din upplevelse i vår Tripadvisor-profil, vi är mycket glada att veta att du njöt av din tid och hittade dekoration, gästfrihet och frukost till din vilja.
Tack så mycket för att du valde Abaco och vi hoppas att du har möjlighet att komma tillbaka.

Hälsningar,
Adelina & Thomas Caparo

Beoordeeld op 17 juni 2017 via mobiele applicatie

Leuk Overnachting in hotel Abaco, een verbouwde Oude bar
(T) Abaco gelegenheid. Een schitterende ontvangst door 2 dames welke ons wegwijs maakte in de receptie/living.

Vervolgens liep 1 van de dames mee naar de garage om te helpen

We kregen een Welkomst Drankje of thee met een koekje.
Alhoewel de kamer Klein was 15 m2 was alles heel romantisch en knus ingericht.

Het bed was echter aan de harde kant en zakte wat door.
De badlamer was Klein maar doelmatig.
Wel viel de douchekraan een zwaar ouderwers model geregeld op de grond of op je voet, pijnlijk.

Helaas troffen we haren in de badkamer en op het sierkussen aan.

Het ontbijt was uitstekend geserveerd door 3 dames, niets was teveel, bediening aan de tafel een 10 plus.

Prijs kwaliteit/verhouding aan de hoge kant

Datum van verblijf: juni 2017
HotelAbacoAltea, Gerente van Hotel Ábaco Altea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2017

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw reactie en om ons te laten weten over uw verblijf in het hotel. We zijn erg verheugd om te weten dat u de service en de aandacht goed was bevallen. En dat de dames uw aankomst bij het hotel zo uitzonderlijk voor u hebben gemaakt. We zijn ook blij om te horen dat u heeft genoten van uw gratis drankjes tijdens uw verblijf. Wij vinden het heel erg jammer om te horen dat uw ongemakken heeft gehad in uw kamer. wij hadden dit liever tijdens uw verblijg willen weten, dan hadden we samen naar een oplossing kunnen kijken. Ondanks de ongemakken in uw kamer zijn wij wel blij om te horen dat u wel van uw verblijf heeft genoten. Dank u wel

Adelina & Thomas Caparo

Beoordeeld op 30 maart 2017

Hotel in de oude stad, de jonge mensen die dit hotel uitbaten, zijn bijna vrienden geworden, wij vierden onze 40e huwelijksverjaardag hier en zijn zeer hartelijk ontvangen met een glaasje cava. De kamer was aangenaam, en zeer aantrekkelijk ingericht, mooie vintage badkamer en alsook de kamer, alles was voorzien, van minibar tot haardroger, er is ook parkeergelegenheid bij dit hotel, wel tegen betaling, maar je auto staat van de straat . Ontbijt was buffet en alles was er, ook tussendoor kun je in de lounge koffie, thee, en voeding verkrijgen, wij hebben hier geen gebruik van gemaakt, omdat we slechts een nacht bleven, maar wij komen hier zeker terug. loved it ! zeker 4 sterren waard ipv 3 !!!!

Datum van verblijf: maart 2017
HotelAbacoAltea, Owner van Hotel Ábaco Altea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor het nemen van uw tijd en het delen van uw ervaring op onze TripAdvisor-pagina. We zijn verheugd om te weten dat u de sfeer, service en faciliteiten van het hotel zo speciaal vond, vooral de kamer die u koos en ons ontbijt.

We zijn zo blij om te weten dat we je verwachtingen hebben overschreden en onze aanraking zo bijzonder vonden.

Bedankt voor het geven van de gelegenheid om u de Abaco Experience te tonen.

We hopen dat je de kans hebt om weer terug te komen en in een van onze speciale kamers te blijven.

Beste wensen,
Adelina