“Lekker gegeten!”
Beoordeling van Italiamo

Italiamo
Geclassificeerd als nr. 8 van 232 Restaurants in Kos Town
13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de tip van TripAdvisor bij Italiamo gaan eten. Het restaurant ligt wat afgelegen, niet in het centrum, maar voor ons was het goed te vinden. Heerlijke pizza gegeten en een super vriendelijke bediening. Het was een heerlijke afwisseling na een paar dagen Grieks gegeten te hebben. We gaan beslist nog een keertje terug!

Schrijf een beoordeling

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een lekkere piza wilt eten, zoek niet verder gewoon hier naar toe gaan! Bovendien zijn de mensen ook super vriendelijk. Wij komen hier nog een keer

5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na dagenlang grieks gegeten te hebben hadden we trek in Italiaans eten. Via tripadvisor vonden we dit restaurant en ik moet zeggen we hebben de beste pasta in tijden gegeten! De porties zijn groot en zeker niet duur. Spaghetti garnalen is een aanrader! Werkelijk een genot om hier te eten. We zaten net tegen het einde van het seizoen dus was er niet druk maar daarom was de ervaring niet minder. Als je van Italiaans houdt en je bent in Kos, dan moet je hier zeker geweest zijn.

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor kwamen we hier terecht. Heerlijke pizza's! Zeker waard om hier heen te gaan. Het ligt een beetje uit het centrum, maar je kunt dan de pizza er ook een beetje 'af lopen'.

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere pizza's; gebakken in een steenoven. Top service en zeer vriendelijke bediening! Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Reizigers die Italiamo bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad

In Italiamo geweest? Deel je ervaringen!