“Geweldig gegeten, de beste italiaan in Kos”
Beoordeling van Italiamo

Italiamo
Geclassificeerd als nr. 14 van 259 Restaurants in Kos Town
5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na dagenlang grieks gegeten te hebben hadden we trek in Italiaans eten. Via tripadvisor vonden we dit restaurant en ik moet zeggen we hebben de beste pasta in tijden gegeten! De porties zijn groot en zeker niet duur. Spaghetti garnalen is een aanrader! Werkelijk een genot om hier te eten. We zaten net tegen het einde van het seizoen dus was er niet druk maar daarom was de ervaring niet minder. Als je van Italiaans houdt en je bent in Kos, dan moet je hier zeker geweest zijn.

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor kwamen we hier terecht. Heerlijke pizza's! Zeker waard om hier heen te gaan. Het ligt een beetje uit het centrum, maar je kunt dan de pizza er ook een beetje 'af lopen'.

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere pizza's; gebakken in een steenoven. Top service en zeer vriendelijke bediening! Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en lekkere pizza's. Vooral de special en de Mexican. Wij hebben hier lekker gegeten en ondanks dat het aan een ietwat drukke weg ligt mag dit niet uitmaken.

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder de recensies hier was ik nooit in de buurt van dit restaurant gekomen. Desondanks hebben we het gevonden en prima gegeten. De Griekse salade was goed en de pasta ook. De gastvrouw was heel vriendelijk! Ik denk dat we nog wel eens terugkomen voor pizza

Reizigers die Italiamo bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad

In Italiamo geweest? Deel je ervaringen!