“Zeer goede pizza!”
Beoordeling van Italiamo

Italiamo
Geclassificeerd als nr. 4 van 242 Restaurants in Kos Town
18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere pizza's; gebakken in een steenoven. Top service en zeer vriendelijke bediening! Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en lekkere pizza's. Vooral de special en de Mexican. Wij hebben hier lekker gegeten en ondanks dat het aan een ietwat drukke weg ligt mag dit niet uitmaken.

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder de recensies hier was ik nooit in de buurt van dit restaurant gekomen. Desondanks hebben we het gevonden en prima gegeten. De Griekse salade was goed en de pasta ook. De gastvrouw was heel vriendelijk! Ik denk dat we nog wel eens terugkomen voor pizza

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt net een paar straten buiten het drukke centrum maar is het stukje verder lopen echt wel waard. Laat je niet afschrikken door de wat felle verlichting en dat het er niet echt Italiaans uitziet want de pizza's zijn lekker, groot en niet duur (2 pizza's en een fles water voor €20). Super vriendelijke bediening ook.

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk pizza gegeten uit de steenoven.
Was even zoeken waar hij ligt... maar zeker de moeite waard!

Reizigers die Italiamo bekeken, bekeken ook

In Italiamo geweest? Deel je ervaringen!