Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Heel veel leuks te doen.
Je kan heel veel kanten op, zoals de barstreet en de ontelbaar veel restaurants die er te vinden zijn. Maar ook de oude ruïnes en de oude kosstad waar veel leuks te zien en te beleven valt. Helaas zijn het kasteel en sommige andere ruines dicht vanwege een aardbeving juli 2017.
Maar je kan er wel omheen lopen en goed zien hoe immens groot het is.
Zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben een goed verblijf gehad in dit hotel. Dagelijks de kamers schoongemaakt. Fijn en vriendelijk personeel. Goede prijs. Dicht bij het centrum en toch lekker rustig. zeker goed hotel voor de centjes. (Hebben geen gebruik van ontbijt of avondeten gemaakt).

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 21 september 2017

Dit jaar voor de vierde keer in dit hotel verbleven (maar totaal ca. 20e keer op Kos).
Het is een prima hotel met ruime en schone kamers. Echter zijn deze behoorlijk gehorig en gedateerd en niet meer 4 sterren waardig. Het wordt nu echt tijd voor renovatie! Inmiddels zijn er veel goede en goedkopere alternatieven in de directe omgeving.
Helaas kregen we niet een kamer aan de zeezijde, ondanks een persoonlijk telefoontje ruim vooraf. Ook jammer dat ze voor terugkerende gasten niet een kleine attentie doen, zoals de meeste andere hotels wel hebben.
Ontbijt is prima met ruime keuze en personeel is allemaal even vriendelijk en natuurlijk dé barman Kostas, die maakt er iedere avond weer een feestje van.
De ligging is direct aan het (kleine) strand en jachthaven en op ca. 10 minuen lopen van het centrum van Kos stad. Overal zijn fietsen te huur en dit is een prima vervoersmiddel voor de stad en directe omgeving. Onder het hotel is een kleine supermarkt.

Datum van verblijf: september 2017
Marketing D, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Kos Junior Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2017

Dear guest,

Thank you for reviewing Kos Hotel Junior Suites, we are grateful that you enjoyed your stay with us and appreciated our location and facilities, right opposite the marina of Kos, only a few minutes walk from Kos town.
Regarding your room, I am afraid it is provided upon availability only, as it is a different type of room, charged accordingly. We are more than happy to give free upgrades, if there is availability.
We are delighted to read that you appreciated our friendly personnel, we will definitely share your comments with the whole team, especially Kostas!
We would like to express our gratitude for mentioning our breakfast as we constantly upgrade the quality of our products. In fact we provide a certified by the Hellenic Chamber of Hotels, Greek Breakfast, using local and regional products, preparing traditional recipes.
Thank you once again for your feedback, we are looking forward to accommodating you again, in Kos Hotel Junior Suites!

Warm regards,

Beoordeeld op 28 april 2017 via mobiele applicatie

Eind april een week in dit hotel geweest. Het is geen supernieuw en/of luxe hotel. Maar kwaliteit en prijs zijn gewoon goed. Het hotel ligt aan zee, iets buiten het centrum van Kos (10 minuten lopen) aan de boulevard.

Voordelen
- Zeer vriendelijk personeel, ook bv huishoudelijk personeel.
- Hotel is al wat ouder. Maar alles werkt en wordt goed schoongehouden. Het standaard geliefde Griekse plak-douchegordijn is vervangen door een glazen wand in bad :-)
- Zelfde geldt voor zwembad en bedjes rond zwembad. Niet nieuw, maar prima.

Nadelen
- Wij hadden kamer met Zeezicht. Boulevard loopt voor hotel langs dus kan wsl in zomer wat rumoerig zijn.
- Op balkon pas in loop van middag zon (maar wel zeezicht!).
- Hotel is gehorig (muziek, deuren, douche).
- Hele dag muziek bij zwembad. Hoeft van mij niet.

Datum van verblijf: april 2017
Marketing D, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Kos Junior Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2017

Dear guest,

Thank you for your feedback regarding Kos Hotel Junior Suites. We are glad you enjoyed your recent stay with us and appreciated our convenient location and friendly personnel.
It is important for us to realize that you appreciated our fair value for money ratio.
Kos Hotel is located in a convenient position, in the heart of Kos Island. Thank you for mentioning our cleanliness and comfortable seaview rooms.
As for the downsides, we will definitely share your remarks to the whole team, in order to further improve our facilities and services.
Thank you once again for your review, we look forward to welcoming you back, soon!

Kind regards,

Beoordeeld op 25 september 2016

Mooi appartement zeezicht, ligt ong km van Kos stad af ,maar goed te doen, Ontbijt was prima ,veel keus en ze vulden constant aan. Zwembad groot genoeg en voldoende bedjes. Kortom goed toeven bij Kos Junior Suites

Datum van verblijf: juni 2016
Katerina K, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Kos Junior Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2016

Dear guest,

Thank you for reviewing Kos Hotel Junior Suites, we are grateful that you enjoyed your stay with us and appreciated our location, right opposite the marina of Kos and only a few minutes walk from Kos town.
We would like to express our gratitude for mentioning our breakfast as well, as we constantly upgrade the quality of our products and services. In fact we provide a certified by the Hellenic Chamber of Hotels, Greek Breakfast, using local / regional products and traditional recipes.

Kind regards,