TripAdvisor

Beoordeling van Noah's Ark

Noah's Ark
Geclassificeerd als nr. 6 van 273 Restaurants in Kos Town
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor dit restaurant gevonden. De recensies spraken ons aan. Er was nog één tafeltje vrij op het terras, we werden vriendelijk ontvangen.
De wij was goed en koud! De gerechten waren prima zoals in vele restaurants. Op aanraden van de serveerster, of misschien wel de eigenaaresse als hoofdgerecht een Armeens vleesgerecht genomen. Heerlijke spies met vlees. Betaalbaar restaurant en zeker een goeie recensie waard.

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een middagje struinen door de stad hier aan geschoven. Wat ons over de streep haalde was het niet opdringerige gedrag van het personeel. De dame kwam, nadat we even gekeken hadden bij het menu, verdere uitleg gegeven en liet ons vervolgens met rust. (geen kreten als : beste taverna, you like fresh food don't you etc) eten was prima van smaak, tzatziki waren we niet zo weg van.

4 in plaats van 5 sterren vanwege de hulp in de bediening. Spijkerbroek en slonzig T-shirt (alsof jongen uit schoolbanken was gehaald) is zonde en niet nodig.

Datum van bezoek: september 2019
alinaSaka, Ιδιοκτήτης van Noah's Ark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Hello Mr michield . Thanks a lot for your review ,we are very glad that you liked our food. If I understood well from the translation we missed 1 star from you because you didn't like the way that our colleague was dressed. We don't have a uniform as a dress code as we are cozy family restaurant but the boy prefers to wear trousers and t shirt as he is a Male to be good looking . Because we are on an island this doesn't mean that he had to be on a beachwear (short trousers and sandals ) .I think he was very kind dressed and good looking .
Best regards ,
Alina

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een vistrip konden we hier onze gevangen visjes laten bakken. Dat was heerlijk! Vriendelijk geholpen door het personeel.

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker veganistisch gegeten, veel keuze en fijne bediening die precies kan aangeven welke gerechten vegan zijn!

Datum van bezoek: augustus 2019
27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een ander stel hier gegeten. Personeel is super vriendelijk en niet opdringerig. Eten is heerlijk en je krijgt een goed vol bord. Pork chop is zeker een aanrader. Met 4 personen voor 50 euro gegeten en gedronken. Dit tentje is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Noah's Ark bekeken, bekeken ook

In Noah's Ark geweest? Deel je ervaringen!