FindHotel
eDreams
Beoordeeld op 22 september 2020 via mobiele applicatie

In september zijn wij met ons zoontje van 1,5 hier geweest. Het ontbijt en avondeten was goed en netjes verzorgd, ook aan de bar in de avond was het gezellig! De kamers zijn netjes onderhouden en als er een probleem was werd het meteen opgelost! De mensen zijn er ontzettend vriendelijk en altijd zo lief voor ons zoontje. Het hotel ligt op loopafstand van het strand en centrum. Met de fiets ben je er helemaal snel. Wij zouden graag nog een keer terugkomen en raden het onze familie ook aan om te gaan.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 10 augustus 2020

Geweldig hotel, schoon, eten is super!
Locatie is vlak bij het strand, al wil je naar het centrum is het 7 minuten fietsen.
Personeel is heel aardig, hele lieve mensen kan je ook erg mee lachen!

Echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 28 juli 2020 via mobiele applicatie

Gezellig, kleinschalig hotel met uiterst vriendelijk personeel. Erg schoon, ook goed omgaand met corona-maatregelen. Eten is goed, elke dag wisselend buffet. Ook rekening houdend met dieetwensen. Dichtbij verschillende stranden, Kos-stad op 30 minuten lopen, fietsen huren is ook echt een aanrader (zijn erg veel mogelijkheden voor)

Datum van verblijf: juli 2020
Minas Chatzimichail, Owner van smartline Cosmopolitan Kos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2020

Dear Margot,

Thank you very much for your kind review!!!
We are happy to know that you had great holidays with us in Cosmopolitan Hotel!!!
We hope to have the pleasure to welcome you again in our hotel in the near future!!!

Best regards and stay safe!!!

Minas Chatzimichail
Manager
Cosmopolitan Kos Hotel

Beoordeeld op 9 oktober 2019

We zijn voor 6e keer geweest en iedere keer zien we wéér verbeteringen en zeker geen achteruitgang. Het is rustig gelegen hotel maar is het centrum snel lopend of per fiets te bereiken via een goed wandel- en fietspad. Dit is ook een hotel waar ze luisteren naar hun cliënten en daar ook iets mee doen. Zeker ook een pluim voor het personeel, wat vriendelijk bleef nadat het faillissement van Thomas Cook/Neckermann bekend geworden is. In principe hebben we daar weinig van gemerkt. We gaan hier 100% zeker weer terug naar toe

Kamertip: Aan de voorkant kan je last hebben van de rokers van de bar, maar verder is het overal rustig.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Zeer schoon en mooie kamers.
Ontbijt voor Griekse normen ruim voldoende.
Diner vonden wij iets minder maar wij zijn dan ook verwend met de plekjes waar wij vinden dat het lekker is.
Per slot gaat er niks boven restaurants zoeken en uitproberen.
Maar nu met al het gedoe rondom Thomas cook moet ik zeggen dat ze super zijn voor hun gasten
Niks bij betalen, geen geld krijgen en toch dag en nacht voor de gasten klaar staan.
Nee zelfs mensen nog gewoon o⁸pnemen terwijl ze weten dat ze niet betaald krijgen
Echt alle waardering hoe ze omgaan met deze zeer slechte tijden. Applaus voor het gehele hotel Cosmopolitan.

Ronald en Ina de Vries.

Datum van verblijf: september 2019