“Wauw!”

Alla ki Alla
Geclassificeerd als nr. 10 van 226 Restaurants in Kos Town
Keukens: Grieks
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wát een lekker eten! Heel de vakantie lekker gegeten maar Alla ki Alla overtreft alles. Sfeervol, goede producten en fijne muziek.. In een woord: wauw!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Alla ki Alla
Bekijk de nieuwste beoordelingen

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste eten van heel de vakantie! Griekse keuken maar dan niet het standaard verhaal wat je overal krijgt!

26 juli 2017 beoordeeld

De eerst avond gingen wij op aanrader van Tripadvisor naar dit restaurant en we hebben er heerlijk gegeten! Feta uit de oven, Alla ki Alla salade, Kip, en de lekkerste knoflook champignons ooit! Op vrijdag avond is er live muziek en dit maakt het dineren natuurlijk nog veel leuker. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik hou er vooral van om naar restaurants te gaan waar geen toeristen komen, maar voornamelijk lokale mensen en dat was hier zeer goed gelukt.
Aan het einde van de avond vroeg ik om aanbevelingen voor restaurants met lokale, verse producten en weinig toeristen. Ze gaven ons een lijstje en we hebben de hele week heerlijk gegeten!
Overigens goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer uitgebreid gegeten, met z'n 2e vier gerechten besteld, desert, biertjes en koffie: voor nog geen €20 per persoon.
Ik vind het normaal gesproken nooit leuk om op vakantie naar hetzelfde restaurant terug te keren, maar we hebben de laatste avond toch afgesloten bij Alla ki Alla, we moesten namelijk de hele week denken aan de heerlijke champignons en salade!

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 2 vrienden heerlijk gegeten, grootste tomahawk steak ooit, goede bediening die weten wat er op t menu staat. Goedkoop en toch super lekker, aanrader!

29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al sinds jaren komen wij op Kos. Dit restaurant was nieuw voor ons. Een absolute aanrader. Heerlijk eten en drinken in een geweldige ambiance. Voor een geweldige prijs. Zeker een aanrader en in augustus gaan we zeker terug.

Reizigers die Alla ki Alla bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad

In Alla ki Alla geweest? Deel je ervaringen!