“Leuke bediening. Eten matig”
Beoordeling van Olympia Restaurant Cafe

Olympia Restaurant Cafe
Geclassificeerd als nr. 18 van 259 Restaurants in Kos Town
Keukens: Grieks
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hierheen gegaan op de hoog klassering bij trip advisor. Het eten was het minste van de vakantie. De bediening was heel leuk en gezellig.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker en vers gegeten, maar de bediening maakte de avond af. Enorm vriendelijk en super lief voor ons zoontje van 1,5 jaar. Echt een aanrader om hier te gaan eten!

21 mei 2018 beoordeeld

Het eten was super goed,de service prima de sfeer uitstekend ,tel daar het uitzicht op de zee maar bij op

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden vooraf halloumi en Griekse gerechten voor een persoon. De halloumi was lekker maar de Griekse gerechten waren smakeloos (m.u.v. Dolmadakia). Als hoofdgerecht weer Griekse gerechten voor een persoon besteld en toen weer dolmadakia gekregen. Moussaka was ok, de rest onder de maat. De seafood pasta was droog en de mosselen ruikten naar de zee (slechte kwaliteit en niet vers?). Het leek in de magnetron opgewarmd te zijn. Gênant dat het lekkerste het gratis toetje was: chocoladetaart!

20 mei 2018 beoordeeld

Met hoge verwachtigen gingen we bij Olympia eten, het was kwart voor negen, bijna vol, dus dat beloofde veel goeds. Meisje in de bediening was erg hartelijk, maar na drie kwartier kwam de Griekse salade (!) pas, en weer drie kwartier later onze stifado en gevulde tomaten en paprika. Twee ovengerechten waaraan je je lippen en tong zou moeten verbranden... Maar het was gewoon lauw en we hebben alles snel naar binnen geschoven want het liep al tegen elf uur. Het meisje had ons als goedmaker een karafje wijn van het huis aangeboden en excuus gemaakt ‘omdat er twee grote gezelschappen waren die de keuken onder druk zetten’. Maar wij zagen maar een tafel van een man of tien. Verder zagen we dat alle tafeltjes heeeeeel lang moesten wachten. Misschien troffen we het niet, maar ik denk dat de organisatie in de keuken en in de bediening nog niet lekker op elkaar ingespeeld waren. Jammer, ook van onze avond.

Reizigers die Olympia Restaurant Cafe bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad
Kos Town, Kos-Stad

In Olympia Restaurant Cafe geweest? Deel je ervaringen!