“Eindelijk goed eten in Kos”
Beoordeling van Socrates

Socrates
Geclassificeerd als nr. 149 van 273 Restaurants in Kos Town
4 weken geleden beoordeeld

Eindelijk een goed restaurant gevonden in Kos stad waar je goed kunt eten. Bediening is goed en vriendelijk. En het eten is er super en goedkoop. Ik had zelf een mix grill samen gesteld, de gyros en kip souvlaki is er echt goed!
En na afloop nog een koffie en ouzo, helemaal goed.
Enige nadeel is dat er op het terras buiten gerookt wordt en dat ik daar last van had. Maar ja, dat heb je helaas op bijna elk terras in Kos.

Datum van bezoek: september 2019

28 augustus 2019 beoordeeld

Ik bestelde vissoep vanaf de kaart. Hebben ze niet, want er is geen vraag naar. Mijn idee is dan: haal het van de kaart. Als hoofdgerecht heb ik tong besteld. Ik kreeg mijn gerecht en constateerde, als echte viseter, dat het geen tong was. Werd eerst bestreden, later is er op teruggekomen dat het geen tong was, maar pangasiusfilet. Is geheel iets anders. Als excuus werd er gezegd dat de gasten de tong te dun vinden. Wederom mijn idee: haal het van de kaart, maar besodemieter niet de gasten. Totaal geen compensatie. Kortom: hier komen we zeker niet terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
21 augustus 2019 beoordeeld

Mwah, erg matig. Wij hadden hier allebei een pizza besteld die meer leek op een diepvriespizza. Zelf vond ik ook nog een splinter in mijn pizza. Hierna gelijk geen trek meer. Bediening was ook niet geweldig komen amper langs. Het enige toppunt is de gratis cocktail op het einde! Verder wel mooi uitzicht.

Datum van bezoek: augustus 2019
3 juni 2019 beoordeeld

Hier 3x gegeten tijdens onze vakantie op Kos , de socratesschotel was een toppertje !! Leuke locatie aan een pleintje waar altijd wat te zien was , wij komen hier zeker terug als we weer op Kos zijn.

Datum van bezoek: mei 2019
19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel vrij aardig, niet professioneel. Eten is aardig maar niet bijzonder.
Binnen (toilet) vrij smoezelig.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Socrates bekeken, bekeken ook

In Socrates geweest? Deel je ervaringen!