“Lekker gegeten en gezellige tent 😁”
Beoordeling van Los Chicos

Los Chicos
Geclassificeerd als nr. 10 van 232 Restaurants in Kos Town
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten, gezellige werknemers en twee verschillende kaarten. Zowel Griekse als Mexicaanse keuken. Aanrader!

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening en goed eten.
Wat wil je nog meer...
Keuze uit Grieks of Mexicaans.
De keuze is dus reuze!
Echt een aanrader!

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke lokatie, goed eten. Verse friet . Goed vlees ( steak) . Vriendelijk personeel . Niks op aan te merken! Het is zeker een aanrader.

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben het restaurant de laatste 2 dagen van onze vakantie ontdekt.

We hebben er heerlijk gegeten, bedankt voor de goede service en entertainment!

Het Griekse en Mexicaanse eten zijn een aanrader! We komen volgend jaar zeker terug bij Los Chocos.

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier met mijn vriendin gegeten. Zoals vaker genoemd in andere recensies is de zaak van Roberto, een Nederlander uit Goes. Erg aardige man, die inderdaad zo nu en dan een praatje komt doen.

Je kunt kiezen uit 2 keukens: Grieks en Mexicaans. (Vooruit, ook enkele Italiaanse gerechten hebben de weg naar de menukaart gevonden) Wij hebben voor de Mexicaanse keuken gekozen.

Wat we gegeten en gedronken hebben:

- 3 grote (0,5L) Mythos van de tap.
- Een nacho's Schotel met jalapeño's, mais heerlijk verse nacho's en gesmolten kaas.
- Mexicaanse gehaktballetjes
- Beiden de Fajitas Combo (beef én kip)

De Nacho schotel was lekker veel, en geweldig van smaak. Kraakverse nacho's, welke geweldig smaakten in combinatie met de jalapeño's en de mais.

De Mexicaanse gehaktballetjes waren mini gehaktballetjes, van een heerlijk smakend luchtig en gekruid gehakt, aangevuld met jalapeño's en nacho's. Super!

Als hoofdgerecht hadden we beiden de Fajita's combo. Dat was beef en kippenvlees met kidneybonen, paprika, jalapeñopepers, chilipepers en een kruidig sausje. Inclusief 2 grote tortilla's per persoon en 3 sausjes (Guacamole, chili-salsa saus en een soort van witte roomsaus) per persoon. Allen erg lekker. De Fajita's waren echt voortreffelijk. Om eerlijk te zijn waren de porties meer dan waar voor ons geld, want het was echt veel. Een grote eter kan hier zijn lol op! Klachten over te kleine porties snap ik dus echt niet...

Voor dit alles totaal waren we €57,50 kwijt. Wat echt niet veel is gezien de hoeveelheid eten die je krijgt. Bij de rekening kregen we nog 2 lekkere Ouzo's.

Ook zit Los Chicos in het lekkerste stukje van Kos Stad. Een heerlijk overdekt (door klimop) hoekje met meerdere zaakjes, sfeervol verlicht en gezellig.

Ben je in Kos, ga hier eten! Als je van Mexicaans houdt dan ben je hier zeker aan het goede adres!

Reizigers die Los Chicos bekeken, bekeken ook

In Los Chicos geweest? Deel je ervaringen!