“Heerlijk!”
Beoordeling van Los Chicos

Los Chicos
Geclassificeerd als nr. 9 van 232 Restaurants in Kos Town
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Los Chicos is een echte aanrader. Wij zijn in onze vakantie meerdere malen hier geweest met kinderen. Het eten is echt super lekker en de locatie is super gezellig! Wij adviseren jullie om hier zeker een avond te eten.

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk Mexicaans eten aan het eind van het centrum, hadden hier iets meer van verwacht door de goede recensies.
Prijs kwaliteit middelmatig.
Bediening oké.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is niet voor de hand liggend om Mexicaans te eten als je op Kos bent.......... maar op basis van de vriendelijke (Nederlandse) uitnodiging toen we er langs liepen, toch gedaan. Het is absoluut de moeite waard. Er staan ook prima Griekse gerechten op de kaart overigens. Hogen notering op TripAdvisor is terecht. Kortom, eten top, bediening top........... avond top!

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een heerlijk rustig terras, midden in het centrum, maar net uit de loop, hebben we in de avond gegeten. Heerlijke Mexicaanse tapas. We hebben ons laten verrassen door het uiterst vriendelijk personeel dat voor ons een keuze maakte uit de speciale gerechten.
Juist omdat het net uit de loop ligt heb je geen last van andere toeristen die het eten van je bord afkijken.
Je moet het even weten te vinden maar echt een aanrader!

24 juli 2017 beoordeeld

Wij komen al een aantal jaren op Kos en gaan heel vaak naar Los Chicos. Vorig jaar waren onze kinderen mee en ook toen, uiteraard, naar dit restaurant. Het is gelegen in een authentiek, smal straatje in Old Town en is zeker een aanrader. Maakt niet uit wat je eet, alles smaakt perfect en dat voor weinig geld. Wat ons betreft is dit één van de beste restaurants en dat is niet overdreven. De sfeer is top, we hebben altijd veel plezier.

Jannie en Frits V.

Reizigers die Los Chicos bekeken, bekeken ook

In Los Chicos geweest? Deel je ervaringen!