Travelocity
Prestigia.com
StayForLong
Agoda.com
Beoordeeld op 20 juli 2020 via mobiele applicatie

We zijn begin juli 12 dagen in Peridis family resort geweest. Het is een prachtig hotel met mooie ruime kamers. Ze hebben goede regels voor de Corona, er wordt veel extra schoongemaakt. Mooi zwembad, heerlijk ontbijt. Vriendelijke bediening en receptionistes. Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 23 september 2019

We gingen 15 september een week naar dit hotel via een pakketreis met Corendon. We kozen voor een studio. Een absolute aanrader! Fantastisch en schoon aparthotel met alles erop en eraan. Neem geen leesboeken mee want er staat een hele grote kast in de hal met gratis leesboeken in allerlei talen.
Ze hebben 5 gebouwen met studio's en appartementen, allemaal even schoon en mooi. Zeer vriendelijk personeel, gezellige maar vooral schone en nette kamers.
Prachtig groot en goed verzorgd zwembad met een leuk terras.
Wil je in het zwembad misschien even ontsnappen aan aanwezige kindertjesgeluiden of gewoon even wat rust opzoeken? Boven op een gebouw is een 'only adult' terras met jacuzzi en ligbedden. We hebben genoten van de rust daar. We bestelden beneden drankjes aan de bar en het wordt gewoon naar boven gebracht. Een klein minpuntje: het bedieningspaneel van de jacuzzi was heel hard aan vervanging toe. De knopjes waren niet meer te lezen en toonden vergevorderde gebruikerssporen. Zag daardoor niet hygiënisch uit.
We hadden gekozen voor alleen logies en ontbijt. Een uitstekend en uitgebreid ontbijtbuffet. Een middag kozen we voor de lunch á la carte en die is echt enorm goed en prijs kwaliteit is ook in prima verhouding!
Noem het geen directe klacht maar de drankjes zijn in vergelijking met de stad zelf toch wel duurder. Een ouzo in de stad was € 2,50 tot € 3,00 en in het hotel kost een ouzo € 4,00. Ook het bier was gemiddeld een euro duurder. Je hoeft natuurlijk niet daar te drinken maar ik denk dat ze meer bestellingen zouden hebben als ze zich aan de stadsprijzen zouden houden. Waarschijnlijk willen ze geen dronken gasten in hun hotel en dat kan ik dan ook weer snappen.
Ook een klein minpuntje vonden we de wifi. Geen wifi op de kamers omdat we een pakketreis hadden. Dan moet je daar zelf extra voor betalen in het hotel [behalve in de algemene ruimtes]. De algemene wifi was niet erg sterk en viel vaak weg. Ook de airco was niet inbegrepen en kost € 5,00 per dag. Met de balkondeur open geslapen en dat was ook te doen.
De afstand naar Kos centrum is echt heel goed te voet te doen! Vraag aan de receptie de kortste en gemakkelijkste route. Hadden wij niet gedaan en zijn een aantal dagen veel te ver omgelopen
Het hotel is misschien iets duurder dan de gemiddelde hotels maar absoluut de moeite waard! We betaalden voor een week ongeveer € 675,00 per persoon [inbegrepen was de vlucht-het transfer-en hotel studio inclusief ontbijt].
Het was voor ons na een heerlijke week geen vraag óf we terug zouden komen maar wel wannéér!

Kamertip: Neem geen studio of appartement aan de doorgaande weg ligt. Nogal veel bus- en vrachtverkeer. Overkomelijk maar niet onze voorkeur.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 18 september 2019

Voor de eerste keer naar Kos geweest en bij dit hotel uitgekomen. Het is een prima hotel voor als je met kleine kinderen reist. Het heeft een mooi zwembad, voldoende bedjes en een leuke speeltuin. Er is een animatieteam aanwezig en een kidsclub. We hadden een familiekamer en die was groot genoeg en had 2 slaapkamers. Jammer genoeg beide in twin opstelling en het is niet mogelijk om een queen of king size bed te reserveren. Beide kamers konden voldoende donker gemaakt worden door een dubbele deur dicht te schuiven. We hadden een rustige kamer en totaal geen geluidsoverlast, hooguit van pratende mensen op de gang. De badkamer is ietwat gedateerd en heeft een douche in de badkuip, niet heel comfortabel met een slang die net iets te kort was. De badkamer is wel schoon, ik heb geen schimmel gezien. Het ontbijt is prima, alleen jammer dat er op het terras gerookt wordt. Verder zijn de prijzen in het hotel redelijk en de bediening vriendelijk. De ligging is ook goed, je kunt er voor de deur parkeren als je een auto hebt. Lopen naar het stadje is mogelijk, alhoewel het met kleine kinderen misschien net iets te ver is. Het strand aan deze kant van het eiland is ook met veel steentjes. Je moet een stukje rijden voor een zandstrand. Heb gebruik gemaakt van de fitness, dat is niet heel bijzonder. Vriendelijke dames bij de receptie. Al met al, prima hotel.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 10 september 2019

Het Peridis hotel biedt voor ieder wat wils: zwembad met voldoende ligbedden, een binnen en een buiten speeltuin, mini golf, tennisbaan, fitness, een apart kindvrij gedeelte op het dakterras, entertainment team voor kinderen en volwassenen (ochtend, middag en avond programma) en een eigen restaurant waar je a la carte kunt bestellen of gebruik van maken van een buffet. De receptie wist antwoord op al onze vragen, Entertainment team bood voldoende variatie en ons kind wilde graag naar de kidsclub, goede schoonmaak en maakte de mooiste creaties met handdoeken, mooie kamer en het restaurant voor lekkere snacks. Kortom een hele goede vakantie gehad bij het Peridis hotel.

Kamertip: Onze kamer was gelegen aan de speeltuin kant, heerlijk rustig
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

Mooie omgeving, hadden jammer genoeg een kamer “direct” boven het restaurant (jacuzzi kamer) waardoor wij “verplicht” waren om elke avond tot 23.00 uur naar muziek/optredens te luisteren, geen enkele avond was het rustig, de kamer was oke

Datum van verblijf: augustus 2019