Beoordeeld op 26 oktober 2019 via mobiele applicatie

Hotel met een lift waar je net met twee personen in past, waar we erg om gelachen hebben.
Geen aparte bedden gekregen, hier wel om gevraagd, kleine kamer, maar genoeg voor met zijn tweetjes.
Ontbijt was uitgebreid maar niet echt vers, fruit: plakken appel en kiwi met kaneel en perziken uit blik.
We kwamen alleen binnen om te slapen en te douchen, dus niks mee gekregen van entertainment of zo. Lijkt vooral een hotel voor zakenlui.
Prijskwaliteit; goed, was niet duur en schoon en licht dus wij waren er blij mee. Je zit op steenworp afstand van strand, de boten en de restaurants. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2019
Maritina Information, Ιδιοκτήτης van Maritina Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2020

dear guest
thank you for the feedback
we hope to host you again soon
Maritina team

Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben 10 dagen doorgebracht in dit hotel. De kamers waren niet groot maar wel schoon. Het ontbijt was op zich prima, wel elke dag hetzelfde en soms waren dingen op zoals bestek. Personeel deed goed hun best. Je kunt ook buiten ontbijten, helaas zitten ook weer hier enkele katten die terug zullen blijven komen zolang ze door gasten gevoerd blijven worden.
Het zwembad op het dak is heerlijk. Niet echt geschikt voor kinderen, dan werd het snel drukker.
De ligging is super tussen de 2 havens, restaurants, bushalte etc.
Al met al prima eenvoudig hotel.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 29 december 2018

Prima hotel, geboekt via Booking.com een eenpersoonskamer. Rustig straatje en toch dicht bij het bruisend centrum van Kos stad. Voor Griekse begrippen een uitgebreid en prima ontbijt. Niet te duur en netjes verzorgd.

Kamertip: Kamer aan de achterzijde zijn het rustigst.
Datum van verblijf: september 2018
Maritina I, Υπεύθυνος Ρεσεψιόν van Maritina Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2019

Dear Piet

Thank you for choosing Maritina for your stay. we are happy you enjoyed our facilities and breakfast and we hope to see you next time you visit Kos island

Beoordeeld op 17 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hotelkamers zijn schoon. Gemiddelde kamer stelt niet veel voor maar is genoeg ingericht en van alle gemakken voorzien. Badkamers zijn aan de kleine kant maar geen last van gehad. Personeel is erg vriendelijk en doet uiterste best voor een prettig verblijf. Ontbijt was voldoende en vers en een goede bodem voor het begin van de dag. Het dakterras is om verliefd op te worden. Heerlijke zitzakken om op te relaxen en een lekker zwembad om in te dobberen of te zitten in de bubbelstoel. Bar op het terras heeft goed eten en lekkere drankjes en een erg mooi uitzicht. Ook hier was het erg schoon en verzorgd. Wij kozen voor dit hotel omdat het in het centrum gelegen is. 5 min naar het strand en de haven. Ook genoeg bezienswaardigheden in de omgeving. Zeker een aanrader en zou zeker hier terug komen!

Datum van verblijf: augustus 2018
Katerina D, Υπεύθυνος Ρεσεψιόν van Maritina Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

dear David
thank you for choosing Maritina for your stay and we are extremely happy we made an impact in having such a nice time ! please feel more than welcomed to stay with us next time you visit Kos

Beoordeeld op 1 mei 2018

Hier een week met 3 personen in een 3-persoonskamer doorgebracht.
We kwamen 's nachts om half 4 in het hotel en werden netjes ontvangen. Iedere ochtend kon je er goed ontbijten. Het was iedere ochtend hetzelfde, maar het eten was goed en genoeg keuze.
De kamer was niet super groot, maar groot genoeg voor ons 3. De gordijnen hielden het licht goed buiten en ook geluiden werden goed buitengehouden.
Mochten we ooit terug gaan naar Kos zouden we zeker terug gaan naar dit hotel.

Het zwembad op het dak was mooi, maar koud. Toch hebben we hier lekker liggen zonnen.

Datum van verblijf: april 2018
Maritina I, Υπεύθυνος Ρεσεψιόν van Maritina Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2018

Dear guest
Thank you for a great review .We are glad you enjoyed your vacation while staying with. Great reviews like yours keep our spirit high so we can continue the beautiful work we do to keep our guests happy. We look forward to seeing you next time you visit Kos