Beoordeeld op 6 november 2019 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel met een prachtig uitzicht op zee,ook het personeel is prima niets is te veel,ook de kamers zien er prachtig uit en ook het restaurant Avanti is top,ook hier geld dat de obers het je naar de zin maken,een echte aanrader dus,wij gaan zeker terug.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 17 september 2019 via mobiele applicatie

Het Triton Hotel ligt net buiten het centrum aan een doorgaande weg, maar hier heb je beslist geen last van. Het is een modern hotel en de kamers zijn heel mooi. Mooie stort douche, goede bedden en zijn ook voldoende USB aansluitingen op de kamer. Ook de WiFi werkt perfect. Het ontbijt is erg uitgebreid en ruim voldoende. Ook op het personeel is niets aan te merken. Kortom een super fijn hotel.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 20 juni 2019 via mobiele applicatie

Hier mijn vakantie doorgebracht voor een 12 tal dagen inclusief ontbijt. Ontbijt was ook divers elke ochtend en vers. De ligging van het hotel is aan de doorgaande weg naar de haven, echter heb je er weinig last van geeft juist een beetje roering. Kamers zijn heel erg netjes en modern, goede badkamer.Elke dag werd de kamer netjes schoongemaakt. Het personeel wat er werkzaam is ook zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar en willen het allemaal voor je regelen. Echt een aanrader als je net buiten de haven wilt zitten maar en toch dichtbij wilt zitten.

Datum van verblijf: juni 2019
Kaity P, Receptionist van Triton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Dear Guest
We thank you for your review
It gives us pleasure when our guests are happy staying in Triton
We hope we will see you again in our hotel in the future
Best Regards

Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een mooi hotel wat ze volop aan het renoveren zijn. Er is nu een zwembad met rondom ligzakken in plaats van bedden. Ontbijt was super en goede koffie. Alles is zeer netjes en schoon wordt goed schoongemaakt. Vriendelijk personeel en vlakbij de drukte

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel aan een vrij drukke weg, maar
dichtbij het centrum van Kosstad.
Aan de straatkant een mooi en leuk uitzicht
op de zee met Turkije aan de overkant.
Het hotel heeft een goed ontbijt in het restaurant Avanti.Het personeel is erg aardig en behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2018