Beoordeeld op 11 augustus 2020 via mobiele applicatie

Waar moet ik beginnen!! animatie, Emiel, de koning van animatie! Een geweldige Nederlandse jonge die heel erg behulpzaam is en uiterste zijn best doet om iedereen te vermaken van klein tot groot, dat lukt hem heel goed! Klasse jonge gewoon lekker doorgaan zoals je bezig bent.
Het Hotel, Perfect exht alles is gewoo perfect, ik kan geen min (verbeterings)puntjes bedenken. Die zijn er gewoon niet!
Staf is om opbte eten, zo vriendelijk en behulpzaam echt grote klasse!!
Eten, zeer smaakvol! Nooit in mijn leven zo lekker en gevarieerd gegeten bij een all inclusive resort! 2 weken gebleven tussen 12 en 26 juli.. echt knap en respect hoe dit hotel alles zo goed voor mekaar heeft gekregen tijdens deze zeer bijzondere tijden, petje af!!
Woorden schieten letter te kort, het is hier gewoon GEWELDIG!!
Nogmaals iedereen bedankt voor de goede zorg en Emiel van de animatie team, wens je heel veel succes jij doet echt uitstekend!
De rest van de staf BIG THANKS! love you all!!

Beoordeeld op 1 augustus 2020

Prachtig resort, hele fijne familiekamer. Wij zaten er middenin Corona-tijd, 12-24 juli. Heerlijk rustig, werd door personeel en gasten goed rekening gehouden met alle lastige maatregelen. Hele mooie zwembaden, zowel voor klein als groot. Eten prima, voor elk wat wils. Lieve medewerkers. En animatie top! Elke avond mini-disco met Emile (die zelfs op zn vrije dag daar tijd voor maakte) en overdag armbandjes en kettingen maken met Leona; super!

Beoordeeld op 31 juli 2020

Lokatie was super......3km van kos stad en fijne straatjes om te fietsen. Kamers waren zeker ok, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Heel vriendelijk personeel en heel goede keuken....als ik terug naar Kos ga zal ik niet twijfelen en terug voor dit hotel kiezen (ik kies normaal nooit 2x zelfde hotel)

Kamertip: als je een familiekamer neemt, neem dan blok 2, dan heb je zeezicht
Beoordeeld op 26 juli 2020

Wij waren zeer tevreden over ons verblijf. Onze hotelkamer was ruim en zag er goed uit, eten was goed geregeld. Verder was er voldoende ruimte om het zwembad. Met name animatie team was vriendelijk en oprecht in zijn doen en laten. Gaf ons goede tips over activiteiten in het hotel en activiteiten in Kos zelf.

Beoordeeld op 26 juli 2020

Goed en mooi hotel. Top animatie en een hele gezellige tijd gehad met Emile. Die wil ik speciaal nog bedanken. Het hotel doet goed zijn best om alles zo goed mogelijk te maken tijdens deze Corona tijd.