Beoordeeld op 11 juli 2018

Een geweldig hotel.....kamers....restaurant.....personeel in een woord super.....een plek om met het hele gezin naar toe te gaan....gezellige sfeer......leuke activiteiten door het animatieteam....gezellig voor de kinderen....een heerlijk Spa .....

Verbleef: juni 2018, reisde met familie
Anna_Spanaki, Guest Relation Agent van Pelagos Suites Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2018

Beste Yvonne agneta,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over je verblijf bij Pelagos Suites Hotel & Spa.

We zijn heel blij dat je een geweldige tijd hebt gehad tijdens je verblijf in ons hotel.

We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te verwelkomen bij Pelagos Suites Hotel & Spa.

Beoordeeld op 6 juni 2018 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke week gehad! Vooral het personeel is top! Met name Sinan bij het ontbijt en lunch, deze man heeft onze vakantie gemaakt! Echt een top service vanuit zijn hart!
Daarbij willen we barvrouw Stella ook bedanken, ze is de vrolijkheid haarzelf!

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
Anna_Spanaki, Guest Relations Agent van Pelagos Suites Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Beste jaapenbob,

We zijn zo blij dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad en genoten van je tijd met ons. We zullen er zeker van zijn dat we je mooie feedback aan Sinan en Stella doorgeven.

We kijken ernaar uit u te verwelkomen bij Pelagos Suites Hotel & Spa tijdens uw volgende bezoek aan Kos-eiland!

Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven 15 dagen, in de junior suite, van dit geweldige hotel. Alles klopte gewoonweg. De kamer is prima en voorzien van alle luxe. De zwembaden....animatie...personeel geweldig. Maar wat vooral een heel dik compliment krijgt is het eten. De diversiteit, smaak etc is echt geweldig.
De receptie wordt bemand door mensen met know how. Er wordt adekwaat gereageerd mocht er soms een probleempje zijn....maar ze weten ook veel te vertellen over het eiland Kos.
Er zijn toch wel wat aandachtspuntjes als we gewoon kritisch zijn. De schoonmaak op de kamers was prima, maar persoonlijk vind ik dat het slaapkussen (als je de sloop eraf haalde) niet schoon was.. datzelfde geldt voor het beddensprei. Dit soort dingen horen gewoon tijdens elke kamerwisseling gereinigd te worden....dat mag je ook verwachten bij een 5* hotel.
Maar verder is het echt een super hotel. Bij een volgend verzoek aan Kos wordt het zeker weer het Pelagos Hotel.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Anna_Spanaki, Guest Relations Agent van Pelagos Suites Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Geachte Wilma P,

Bedankt dat je hebt gekozen om bij ons te verblijven in het Pelagos Suites Hotel & Spa.

We stellen het op prijs als u de tijd neemt om uw recensie te schrijven en een dergelijk positief tarief voor ons hotel te laten. Het is altijd een enorme motivatieboost om positieve recensies te ontvangen. We hopen dat we hebben bijgedragen aan een geweldige ervaring tijdens uw bezoek aan het eiland Kos!

Bedankt voor je positieve reacties als het om de klantenservice gaat. We zijn zo blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons! Het is altijd een eer om zulke positieve feedback van onze gasten te ontvangen.

Wees gerust dat we uw vriendelijke woorden aan al het personeel zullen overbrengen!!

Wat het reinigen van de kussens en matrassen betreft, zal ik uw opmerkingen delen met de Housekeeping Manager.

Nogmaals hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel en het zou onze eer zijn u opnieuw te mogen verwelkomen tijdens uw volgende vakantie op het eiland Kos!

Beoordeeld op 9 mei 2018

We hebben een heerlijke week gehad in Pelagos. Personeel heel behulpzaam en aardig. Heerlijk afwisselend eten. Het hotel en de tuinen lagen er heel netjes bij. De kamers zijn ruim en erg netjes. Heerlijke bedden. De service overal was echt top.

Kamertip: Als mindervalide was er n rolstoel voor mij geregeld die ik kon huren. De kamer was ook goed toegankelijk met de rolstoel.
Verbleef: april 2018, reisde met familie
Anna_Spanaki, Guest Relations Agent van Pelagos Suites Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2018

Beste Claudia v,

Bedankt voor je warme woorden van waardering. Wij van Pelagos Suites Hotel & Spa streven ernaar om onze gasten hoogwaardige diensten te bieden.

We verheugen ons op de vele mogelijkheden om u opnieuw te verwelkomen in Pelagos Suites Hotel & Spa.

Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

We zijn met een baby van 9 maanden op de resort geweest en hebben genoten van de moderne familie suite die zeer goed is voor een gezin van max 4 personen. Het hotel kent een uitstekende service, waarbij het personeel enorm z’n best doet om het naar je zin te maken en de kwaliteit van het eten bovenuit de doorgaans all inclusieve hotels uit springt.

Hierbij onze samenvatting;

Pluspunten:
+ zeer klantvriendelijk personeel/service
+ kwaliteit eten met dagelijkse afwisseling
+ modern hotel met mooie familie suite
+ Italiaans restaurant
+ reactie snelheid bij receptie meldingen (binnen 10 min stond er iemand om onze badkamer lamp en deur te maken)

Opmerkingen/verbeterpunten:
- all inclusief formule - dit was onze grootste teleurstelling. Let op; in het standaard pakket zit geen koffie/thee faciliteiten in de kamer en geen cappuccino/espresso in het restaurant of bar. Daarnaast krijg je lokale merken non & alcoholische drank. Voor een 5 sterren hotel vonden wij dat zeer opmerkelijk en teleurstellend. Bij aankomst wordt je wel geïnformeerd over een extra bijdrage van €25 per dag per persoon voor minimaal 3 dagen, waarbij je een Gold bandje krijgt en hiervoor wel de A-merken drank (rum, whiskey, goede wijn en bovengenoemde) wel in zit.
- tekort restaurant zitplekken binnen - eind sept/begin okt koelt het avonds snel af en waait het flink, waardoor groot gedeelte van de gasten binnen wilt dineren. Echter is het aantal plekken zeer gelimiteerd wat resulteert tot lange wachtrijen bij de entree
- cocktails - zolang je geen extra pakket afneemt zijn de cocktails teleurstellend. Aan de lobbybar kregen we een “cocktail” uit een pak! Jammer dat hier geen extra aandacht aan wordt besteedt met bv vers fruit en/of een whiskey die ook puur kan worden gedronken in een hotel die zich profileert tot een luxe klasse.
- het zwembad water was ijskoud in dit tijd van het jaar.
- WiFi bereik in kamer

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie