Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het is een wat verouderd hotel. De kamers worden goed schoongehouden. De ligging in Kos stad is prima. De douche is erg verouderd. Klein douchebakje met een douchegordijn. Ontbijt is goed. Vriendelijke mensen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 november 2016

hotel ligt erg centraal, het is zuiver en de kamers zijn zuiver.
het meubilair is outbollig maar voldoet om te slapen en de douchecel/ruimte is klein (douche is 50x50 en je moet de sproeier zelf vasthouden, de wc bril was kapot en deze hebben ze met tape gemaakt( moesten hierover wel lachen) de kamer werden elke dag zuiver gemaakt dus dat was goed geregeld. de eigenaar was erg behulpzaam en het personeel ook vriendelijkheid staat hoog.
als met al is het een hotel als je alleen moet slapen goed genoeg luxe wil voor mij persoonlijk niet veel zeggen zuiver wel en dat was het!
het ontbijt was voldoende alleen was er poeder koffie waar ik niet van houd.

Kamertip: er is een lift aanwezig
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 13 september 2016

De locatie vonden wij super, vlakbij het strand en het centrum (Lopend bereikbaar) en toch geen last van lawaai of langslopende/fietsende mensen.
Helaas is het hotel wel gedateerd en niet echt luxe. Omdat wij veel weg waren hebben we daar niet echt last van gehad maar kan me voorstellen dat dit een probleem kan zijn.
Ook een nadeel is dat je maar tot half 10 kan ontbijten.
Het zwembad dat gedeeld wordt met naastgelegen hotel is prima en goed onderhouden. In de periode dat wij er waren niet echt druk dus wel fijn.
De familie die het hotel runt is erg aardig. Ze zouden wel wat verjonging kunnen gebruiken.

Kamertip: Kamer 110 heeft in ieder geval een goed werkende airco (waar je dan wel voor moet betalen) en een koelkastje.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 23 juli 2015 via mobiele applicatie

Budget hotel met basisvoorzieningen en n zwembad. Kleine badkamer, goede airco, koelkastje op kamer, geen restaurant, incl. ontbijt van broodje, toast, cornflakes, Nescafe, ham, kaas, eieren, yoghurt, jam, vruchtensap en melk. Voldoende. Zeer goede schoonmaak, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar de bedden mogen echt wel beter, je voelt de vering. Basisbar..24/7 receptie. Rustig gelegen maar een kleine 10 minuten lopen van de haven of t strand. Restaurants vlakbij, goedkoop aan de overkant van de straat.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 2 september 2013 via mobiele applicatie

Twee weken hier verbleven in augustus 2013. De aankomst was rommelig. Het personeel is wel aardig maar spreekt niet heel goed Engels. Voor zaken als airco en gebruik van de kluis moet je bijbetalen. De handdoeken worden niet verschoond, dus we moesten onze eigen meebrengen en halverwege langs de wasserette om te wassen. De lakens waren niet altijd schoon en de veren voel je door de bedden heen. Er wordt niet op zondag schoongemaakt, dus ook meerdere malen te weinig toiletpapier gehad. Deze werd dan wel door het personeel op verzoek aangevuld. 's Ochtends is vaak de douche koud, maar 's middags is het meestal wel te doen. De douchekop is oud en het is niet fijn douchen. Er is geen douchegordijn, dus de hele badkamer is nat na het douchen. Het hotel is heel gehorig dus je kan geen enkele nacht helemaal doorslapen. Zwembad is redelijk onderhouden en is schoon. De ligbedden zijn goed. De locatie t.o.v. het strand, Bar Street en het centrum is goed. Conclusie: gebruik de kosten van de airco (60 euro voor twee weken) en die van de wasserette, leg er een paar tientjes bij en neem een hotel om de hoek waarbij de kwaliteit wel hoog is en dergelijke dingen inbegrepen zijn.

Datum van verblijf: augustus 2013