FindHotel
Trip.com
eDreams
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Zeer vriendelijk personeel, zowel op receptie, bar en de schoonmaak.
Bij aankomst was de kamer nog niet klaar, we waren erg vroeg, er werd netjes verteld waar je je kon omkleden en alvast kon genieten bij het zwembad.
De kamer was erg netjes en schoon. De douche had een grote douche kop dus je hoeft niet heen en weer te gaan om nat te worden. De bedden waren erg hard. Maar toen we dit bij de receptie gemeld hadden hebben ze een topper gebracht. Super service. Ontbijt mag uitgebreider, dit is het enige minpunt van de complex.
In de tuin staan fruitbomen, guave heerlijke vruchten die je mag pakken.
Kortom een heerlijke vakantie gehad.

Kamertip: Kamer 306 is rustig achterin. Je hebt geen mooi uitzicht vanaf het balkon maar dit vonden wij niet erg. Kamer op de begane grond
Beoordeeld op 25 september 2019

Super vriendelijk personeel,mooi complex lekker zwembad mooie bar en lekker relaxed. Kortom een mooie vakantie gehad mede namens deze accomodatie . Winkeltje tegen over het hotel. Strand op 100 meter afstand. Centrum op ongeveer 2 km. Maar je kunt er overal fietsen huren al vanaf 3 euro per dag.

Beoordeeld op 20 september 2019

Voor derde jaar op rij bij Alexandra beach gelogeerd, nog steeds netjes en vriendelijk en zowaar weinig handdoekjes leggers bij het zwembad. De nieuwe kamers beginnend met 1gehad weliswaar wat kleiner en zeker het balkon dan de kamers beginnend met 3 maar toch lekker in de schaduw van de bomen je kan dus gewoon lekker op je balkon zitten zonder gebraden te worden. Ontbijt summier maar voldoende en de verzorging van de kamers is top door de vriendelijke griekse dames. Prijs kwaliteit verhouding is goed op orde. Verschillende restaurantjes op 10 minuten loop afstand en een supermarktje aan de overkant van het Hotel.

Beoordeeld op 4 september 2019

Mooi en net hotel. Lekker zwembad met genoeg ligbedjes. Strandje op 100 meter. Met de fiets 10 min in Kos stad.
Hotel in rustige omgeving. Vriendelijk personeel. Redelijk ontbijt. Elke dag schoonmaak alleen niet op zondag. Wij hadden zelf een hotelkamer, maar er zijn ook appartementen. Wel was onze kamer zeer gedetailleerd maar wel netjes. Was ook lager in prijs. Maar deze zie je niet terug in de foto’s.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Appartementen Netjes en schoon. Lief personeel. Goed zwembad.
Niet luidruchtig.
Nou alleen het werkkarretje van de schoonmaaksters hoor je dan weleens. Maar dat is het dan ook
De kamers zijn niet gehorig.
Het strand is ook lekker dichtbij.
Supermarkt zit er tegenover.
Het ontbijt is niet heel bijzonder maar is prima.
Wij komen er graag!

Datum van verblijf: juli 2019