Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.891)
Beoordelingen filteren
3.891 resultaten
Waardering van reizigers
1.867
1.075
587
217
145
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.867
1.075
587
217
145
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
12 - 17 van 3.891 beoordelingen
Beoordeeld op 19 augustus 2020

Mooi resort met enorm zwembad en mooie aangelegde en verzorgende tuin.
Eten afwisselend en lekker. Vriendelijk personeel.
All-in drank een ramp, in de gereserveerde Italiaans en Chinees restaurant wijn en bier te betalen, wel lekker eten.
Poetsen van kamers , wegens covid 19 mochten ze maar 5 min. op de kamer, bedden vlug dichtgegooid en proper handdoeken. Wou je de vloer gedweild moest je dat doorgeven aan de receptie. Hier ontbreekt een goed beleid!

Datum van verblijf: augustus 2020
Bedank lieveaartselaar
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Asst Sales, Sales van Blue Lagoon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2020
Google-vertaling

Dear lieveaartselaar,

Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your comments. We are happy to hear that were happy with your stay and we have forwarded your feedback to the relevant departments for evaluation.

Regarding the Karavi Italian restaurant, please be advised that the wine is with extra charge as per the hotel description. As for the Golden Sun Chinese restaurant, please note that all alcoholic beverages are with extra charge as per hotel description.

We hope that you were able to bring any issue to our attention, as we would do our utmost to address any issues in order to make your stay more pleasurable.

Once again we thank you for your comments and we hope that you will give us the opportunity to welcome you back to one of our hotels.

Kind regards,
The Hotel Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 augustus 2020

Wij hebben genoten van deze vakantie zelfs met corona op de achtergrond heeft het hotel het beste ervan weten te maken. Animatie was fantastisch, en ongelofelijk professioneel. Personeel bij de bars en restaurants waren buitengewoon vriendelijk en maakte een welkome gevoel. Kamers waren prima, het hele resort was netjes onderhouden. Wij gaan deze beleving missen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Familievanvier2020
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Asst Sales, Sales van Blue Lagoon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2020
Google-vertaling

Dear Familievanvier,

Thank you for choosing to stay at the Blue Lagoon Resort for your holidays and for taking the time to share your lovely comments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that everything was to your satisfaction! We hope to welcome you back in the near future!

Yours sincerely,
The Hotel Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 augustus 2020 via mobiele applicatie

Nog nooit een beoordeling geschreven maar dit moet ik echt kwijt. Dit resort is absoluut geen 5 sterren waard. Het eten is smakeloos en niet vers, de wijn is de slechtste die ik ooit heb gedronken en ze hebben geen alternatieven. Bij de eerste de beste tent langs de weg eet je beter en hebben ze betere drankjes. Zelfs de jus d’orange is niet vers. De kamers zijn te klein, ook zeker geen 5 sterren en de receptie kan nog geen taxi regelen. Wat een armoe, waar je veel te veel voor betaalt. En TUI laat het gewoon gebeuren en boekt vrolijk de volgende reizigers naar dit dramaresort. Het enige positieve dat ik kan noemen is dat het personeel alleraardigst is en haar best doet. Hygiëne is ook oké. Maar als je houdt van lekker eten en drinken, blijf hier dan echt weg! Huur een eenvoudig hotelletje en een auto. Op het eiland zelf vindt je de mooiste plekje en vers eten en goede wijnen tegen veel minder geld.

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank AlexV2333
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marika Nurmi, General Manager van Blue Lagoon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2020
Google-vertaling

Dear Alex,

Thank you for taking the time to share your comments. We are sorry to hear that you were not happy with We are very disappointed to hear that you were not satisfied with your holidays and that we didn’t manage to meet your expectations on several aspects of the hotel. We always take customer feedback into serious consideration and we have taken note of your comments and they have been forwarded to the relevant departments for improvement.

We apologise if you felt that service lacked at any point and we thank you for informing us regarding the booking of your taxi. We have forwarded your comment to the relevant department. It is always our pleasure to communicate with our guests and be as accommodating and attentive in order to meet their expectations.

Regarding the food and drinks we are very sorry to hear that you were not satisfied. We offer various restaurants to accommodate all tastes and needs with a wide range of dishes to choose from. We continue to welcome all customer feedback and we have noted your comments and forwarded them to the relevant departments for consideration.

We hope that you contacted a member of staff if you felt displeased at any point, as we would do our utmost to address any issues in order to make your stay more pleasurable.

With kind regards,
The Hotel Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 augustus 2020 via mobiele applicatie

Slechte ervaring met dit hotel! Buffet eten was koud. Reserveringen voor a la carte restaurant werden vlak voor tijd geannuleerd. Geen tegemoetkoming. Daardoor in de stad moeten gaan eten terwijl we all in hadden dus extra kosten voor ons. Want bij het buffet restaurant stonden wel 100 mensen in de rij. In het hotel was niks te zien van Corona. Het was super super super druk. Bij het buffet moest je een mondkapje op maar bij het zwembad lig je naast elkaar zonder mondkapje. Van afstand was geen spraken. 5 keer voor een extra deken gevraagd voor in de kamer en die wilde ze niet geven. Pas na 4 dagen kregen we een extra deken. De kamers werden niet goed gepoetst. De vloer werd niet eens geveegd. Handdoeken die op de grond lagen (dus teken dat ze ze moeten vervangen) deden ze gewoon opvouwen en terug leggen alsof het nieuwe handdoeken waren. Een late uit check was niet mogelijk want het hotel was vol geboekt. Dus we moesten ons bij het zwembad douche en omkleden in de wc hokjes die heel smerig zijn. Erg teleurgesteld in dit hotel vooral in deze tijd. Veel en veel te druk. Bij de avond show was het heel druk en iedereen zat naast elkaar zonder enige maatregelen. De service was erg slecht. Ze spraken slecht engels en konden ons dus ook heel vaak niet helpen. Wij zullen nooit meer terug gaan!

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Janssen8
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marika Nurmi, Sales van Blue Lagoon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2020
Google-vertaling

Dear Janssen,

Thank you for taking the time to share your comments. We are very disappointed to hear that you were not satisfied with your holidays and that we didn’t manage to meet your expectations on several aspects. We always consider customer feedback, we have taken note of your comments, and have forwarded them to the relevant departments for evaluation.

We hope that you contacted a member of staff if you felt displeased at any point, as we would do our utmost to address any issues in order to make your stay more pleasurable. We apologise if you felt that service lacked regarding your request for a blanket and we thank you for informing us. We have forwarded your comment to the relevant department. Our personnel is very dedicated to offer their best service and we have not had any complaints, on the contrary, the guests seem satisfied with the staff and the service they provide. It is always our pleasure to communicate with our guests and be as accommodating and attentive in order to meet their expectations.

In relation to the social distancing, we enforce all the protocols recommended by the Greek Authority Guidelines, but of course, we cannot enforce strict policing over our guests’ movements and choices. Our personnel is very dedicated to give their best service to our guests in order to have a great experience on their holidays. We apologize, if you felt that service didn’t meet your expectations on certain occasions.

In regards to the food temperature not being hot enough, one may take into consideration that the opening and closing of the plates may be a reason for the food not being hot enough. We follow and enforce the HACCP regulations and ensure that the food served at the buffet is at the recommended temperature.

Kindly note that if any extra cleaning is required this can be requested and of course the same applies to fresh towels.

Once again thank you for your comments and feedback. We hope to be given the opportunity to welcome you back to our hotel in the future.

Yours sincerely,
The Hotel Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 augustus 2020 via mobiele applicatie

Via TtUI hier een week vakantie geboekt met 4 kinderen. In totaal 1 x 2-pers. kamer en 1 x 3-persoonskamer. Bij aankonst zijn de kamers niet klaar en worden we naar het lunchbuffet gedirigeerd. Wat een aanfluiting!!!! Friet, spagetti en pizza. Restsurant is bomvol, evenals de rest van het hotel. Hoezo Corona?? Na de lunch nasr onze kamers; dit blijkt niet op loopafstand, dus we worden gebracht.... ?!? Kamers liggen op 20 min. lopen van de receptie, dus noodgedwongen voor het hele gezin fietsen gehuurd, Deze heb je sowieso nodig, want het hotel ligt ver van alles. Kamers liggen op de tweede verdieping, maar op beide kamers (!!!) een kapotte airco. Verder een kleine, verouderde kamer, viezigheid oo de vloer, en het derde bed op onze kamer blijkt een klein opklapbedje met een flinterdun matrasje. Niet echt iets voor een zoon van 14. Badkamertje met piepkleine douche en vies douchegordijntje. Hoezo 5 sterren?? Airco wordt gerepareerd, ik doe verwoede pogingen om TUI te bereiken! Ik wil hier weg!!! Helaas; TUI reageert niet. De mooie app met chatfunctie; werkt niet... tot op heden; geen reaktie..... dan maar naar het zwembad..... probleem; geen bedje te krijgen.... alles vol! Ramvol! Bij de adult only pool worden we na 5 min. Weggestuurd. Dan maar naar het strand. Daar zijn nog wel wat bedjes vrij... maar die moet je betalen! Liefst cash! Dat heb ik dus geweigerd. Strandje is niet al te groot en nogal vies. Overal liggen gebruikte bekers op de grond. Ik bestel bij het loket een flesje water; helaas, maakt geen deel uit van de all-inclusive.... alleen water en softdrinks uit de post-mix kraan zijn inbegrepen. Jammer! Bij terugkomst op de kamer; airco weer stuk. Nu komen ze een stuk mindef snel... 3 x gebeld... uiteindelijk 5 werklui in ons kamertje 45 min bezig.... airco en stoppenkast worden gedemonteerd. Ik geef herhaaldelijk aan dar ik een andere kamer wil, maar dat gaat niet zomaar!! TUI reageert nog steeds niet..... ik word boos, maar helpt ook niet. Dan maar gaan eten. Helaas, alles zit vol. Mission impossible!! Sowieso moet je alles via een app resseveren.. Hoezo all inclusive??? De specialiteitenrestaurants zitten al voor heel de week vol, en met twee kamers samen eten lukt al helemaal niet.Dus van pure elkende op de fiets naar KOS stad om daar oo eigen kosten te eten.. wat een aanfluiting!!!! 5 sterren, hoe durven ze!!! En hoe durft TUI dit hotel zo te promoten!!!! Ik heb zelden zoiets meegemaakt! Ben zeer teleurgesteld!!!!

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde met familie
Bedank 676valeriem
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marika Nurmi, Sales van Blue Lagoon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2020
Google-vertaling

Dear Valerie,

Thank you for taking the time to share your comments. We are very disappointed to hear that you were not satisfied with your holidays and that we didn’t manage to meet your expectations on several aspects. We always consider customer feedback, we have taken note of your comments, and have forwarded them to the relevant departments for evaluation.

We hope that you contacted a member of staff if you felt displeased at any point, as we would do our utmost to address any issues in order to make your stay more pleasurable. We apologise if you felt that service lacked in regards to the delay of the repair of your air conditioning unit and the unavailability to offer you a room change. We have forwarded your comments to the relevant department for consideration.

Our personnel is very dedicated to offer their best service and we have not had any complaints, on the contrary, the guests seem satisfied with the staff and the service they provide. It is always our pleasure to communicate with our guests and be as accommodating and attentive in order to meet their expectations.

In relation to the social distancing, we enforce all the protocols recommended by the Greek Authority Guidelines, but of course, we cannot enforce strict policing over our guests’ movements and choices.

Once again thank you for your comments and feedback. We hope you give us the opportunity to welcome you back to our hotel in the future.

Yours sincerely,
The Hotel Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken