Beoordeeld op 13 september 2019

Super vriendelijk personeel zeker stavroula en ieder ander. Bedjes altijd vrij. Eten prima voor een all in resort. Altijd leuk animatie. Van alle.gemakken voorzien. Nadeel badkamer wat klein. Jammer dat je voor t de strandbedjes moet betalen. Verder prachtig aangelegde tuinen goed onderhouden en schoon!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 1 september 2019

6 dagen naar Blue Lagoon Resort geweest met mijn beste vriendin. 3 jaar geleden 15 dagen geweest. Helemaal top. Je komt niets tekort alles is mogelijk. Super vriendelijk personeel. Zijn ook erg leuk met kinderen. animatie team erg leuk. Alles voor jong en oud. Eten is elke dag anders. Je hoeft maar te vragen en ze regelen het voor je. Alles is netjes schoon en verzorgd. Komen volgend jaar weer terug.

Beoordeeld op 30 augustus 2019

Allereerst, dit is een massief groot resort. En dan praat ik nog niet eens over het "adults only" - gedeelte.
De wandelpaden, tuinen, restaurants en gebouwen zijn allemaal zuiver en goed onderhouden. Onze standaardkamer was zuiver en onderhouden behalve de waterkraan van het bad dient te worden vervangen. Deze kamer lag net tegenover de keuken van het restaurant en als je de venster snachts open laat ben je gegarandeerd vroeg wakker door lawaai van bestek en borden.
Het immens grote hoofdzwembad is zuiver en verzorgd. Ondanks het verbod om stoelen te reserveren voor 9u30 vonden wij geen enkele keer 3 vrije stoelen. De staff ziet het en zegt/doet niks. Wij hebben dus de meeste tijd doorgebracht aan het kinderbad met onze 5-jarige dochter. Hier hadden we wel vrije stoelen maar ook voor 10u30 . Later kan je al pech hebben.
Het eten is goed. Niet meer, niet minder.
Ontbijt is zoals in de meeste (all-in)hotels. Behalve het brood. Ieder broodje oogt oud,voelt oud en smaakt oud. zeer spijtig. Maar blijkbaar is dit een grieks probleem.
Appel-, grapefruit-, en sinaasappelsap zijn allemaal poeders. Dit is gewoon goor.
Lunch varieert weinig maar als je een beetje selecteert eet je iedere maaltijd iets anders.
Diner varieert wel goed. Elk van de 2 hoofdrestaurants heeft iedere avond een ander thema. Daarbovenop heb je de keuze uit een apart Grieks, Italiaans of Chinees restaurant dat je alleen smorgens kan reserveren. Tip; reserveer (zeer) vroeg. Wij hebben alleen het Grieks restaurant kunnen doen en dat was beter dan de hoofdrestaurants.
Animatie in overvloed. Aan het hoofdzwembad alsook andere apart te boeken activiteiten.
Savonds is er in de grote tent eerst een kinderuurtje met muziek en interactie met de kids. Aansluitend is er iedere avond een show met een ander thema.
Personeel is over het algemeen vriendelijk met hier en daar een enkeling die echt wel moeite doet en dan heb je er ook waar geen woord uit komt...
En wees voorbereid op veel trappen lopen...

Int algemeen een degelijk resort maar absoluut geen 5 sterren waard.

Kamertip: Stay clear of rooms in the middle of building section 3000. Close to the kitchen. Too much noise to sleep in.
Datum van verblijf: augustus 2019
MBN847, Sales Executive van Blue Lagoon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

Dear Mr. Dave F,

Thank you for taking your time to review your experience in Blue Lagoon Resort.

We are glad to hear that you were satisfied with the hotel but regret to read that we did not entirely meet your expectations.

We hope that you contacted a member of management, if you felt displeased at any point in order to give us the opportunity to rectify any issue and to make your stay more enjoyable.

Thank you again for your comments, we hope to welcome you again in one of our hotels.

Yours sincerely,

The Hotel Management

Beoordeeld op 18 augustus 2019

Een dikke 10.Vriendelijk personeel alles heel schoon.Goed eten en leuk entertainment.Van alle luxe voorzien echt 5 sterren waard. Volgend jaar zeker weer terug.Ook Kos stad is echt leuk om je dag of avond door te brengen

Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Verbleven eind Juli.
Hotel is groot, verschillende gebouwen.
Laagbouw.
We zaten eerst in een verouderde kamer met geluidsoverlast. Is heel netjes opgelost.
Personeel vriendelijk.
Golfkarretjes rijden af en aan voor als je vervoer nodig hebt in park. Sommige locaties zijn namelijk wat verder verwijderd van centrum van accommodatie.
5 sterren accommodatie dat moet je wel even met korreltje zout nemen. Geldt met name voor het complete aanbod.
Alles is erg schoon.
Eten is goed verzorgd. Voor Griek,Chinees en Italiaans restaurant lange broek voor de heren.
Fiets verhuur nabij hotel aanwezig. 5 euro per dag. Tip: De tandem.
Spa en fitness ogen nieuw.
Entertainment aanwezig. Meeste avond shows erg hoog niveau. Slechts enkele wat minder van kwaliteit.
Waterpark aanwezig met oa leuke lazy river en 4 spectaculaire glijbanen.
Niks handdoekje leggen in de ochtend.. voor 9.30 worden die weg gehaald..
Conclusie: meer dan prima plaats om een hele fijne vakantie te hebben.

Datum van verblijf: juli 2019