TripAdvisor

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Go, Go, G0!!! Een waanzinnig overheerlijk geweldig eten....neem de mosseltjes of een zalig stuk tonijn....Lendi is een sterren chef....en niet te vergeten....wat een bediening...! Cheers Joyce & Willem

Datum van bezoek: september 2019
772taulantm, Owner van Degli Amici, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

Thanks a lot my friends, we do our best. Is always a pleasure to see you. Thanks a lot, wish you all the best, see you.....

6 september 2019 beoordeeld

Op aanbeveling van een vriend met twee koppels hiernaar toe gegaan! Heerlijk restaurant de bediening is uitermate vriendelijk en het eten is erg goed. De bruschetta is een zekere aanrader!

Wij zijn in het begin van de vakantie geweest en later nog een dag terug gegaan. Ze herkende ons en wisten zelfs nog precies wat we gehad hadden en dat een van onze vrienden voetbal had gekeken.

Tijdens het tweede bezoek hebben we iets langer moeten wachten op ons eten, omdat het heel wat drukker was. Maar dat is het wachten zeker waard! Zelf de kok kwam nog vragen of alles goed was. Als je in Kos bent, zeker een avondje bezoeken! Vooral omdat al dat Grieks niet opweegt tegen een vanonder Italiaans van deze kwaliteit!

Datum van bezoek: september 2019
772taulantm, Owner van Degli Amici, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2019

Thanks a lot for coming back and for your nice words.Nice to meet You, hope to see You again in our restaurant, wish You all the best.......

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier meerdere malen heerlijk gegeten. Heerlijke vis en pasta gerechten!
Het personeel is zeer vriendelijk. Zeker een aanrader om heen te gaan. Je weet zeker dat je terug komt.

Datum van bezoek: september 2019
772taulantm, Owner van Degli Amici, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Thank You very much, it's nice to know that You enjoyed at our restaurant. Wish You all the best and hope to see You again....

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! Tweemaal bij het restaurant geweest. Veel liefde en aandacht voor de overheerlijke pasta’s.

Vooral de pasta marinara is een aanrader!!! Zeer vriendelijk personeel en vergeet vooral niet je avond af te sluiten met een overheerlijke zelfgemaakte cheescake. Zelfs de kok komt even langs of het allemaal lekker heeft gesmaakt. Dat geeft aan, liefde voor het eten en de gasten.

Beste restaurant in Kos!!

Datum van bezoek: juli 2019
772taulantm, Owner van Degli Amici, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Thanks a lot for your nice words, hope to see You again in our restaurant. Wish You all the best......

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke beademing . Zowel ontvangst als advies, maar het eten was gewoon fantastisch.
Nog zelden zo lekker Italiaans gegeten

Datum van bezoek: augustus 2019

Thanks a lot for your nice words, we do always our best for our customers. Hope to see You again in our restaurant, all the best......

Reizigers die Degli Amici bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad

In Degli Amici geweest? Deel je ervaringen!