“Fantastisch”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
30 mei 2018 beoordeeld

Filarakia is een geweldig restaurant direct aan het strand ,heeft ook een eigen stuk strand waar elk jaar de vaste gasten terugkeren. Lucas en Johanna zijn heel erg gastvrij en doen alles om je een gezellige dag aan het strand te bezorgen, de lunchkaart is uitgebreid en de non-alcoholische cocktails zijn erg lekker. Wij hebben er een erg leuke week gehad en komen er graag terug.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten, goede smaken. Het jaar ervoor zijn we zo goed geholpen door Lucas en Johanna toen mijn moeder zich niet goed voelde. Zelfs afgezet in het ziekenhuis. Voor de duidelijkheid, we hadden nog geen hap genomen. Dit jaar eindelijk het eten kunnen proeven en echt een mooie kaart en goede gerechten. Niet gewoontjes zoals de rest. Niets dan lof!

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste mensen,als je tussen randdebielen wil liggen,ga dan hierheen!
Mijn god,die opdringerige eigenaar is echt niet lekker en hij heeft 2 sloofjes bij hem op het strand lopen die nog vreemder zijn,1 praat als calimero,en lacht zo vreselijk!het is allemaal zooooo gemaakt,je word zo genept,hier wil je echt niet tussen liggen!echt sneue types,gister daar gelegen en het enige wat ze willen is dat je zo veel mogelijk drinkt en eet en ze achrijven ook nog met vork!dus kijk uit!

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant was geweldig we hadden echt goed eten en veel lachen met nina, genoten van de groene thee coctail

4 oktober 2017 beoordeeld

Hier moet je gewoon heen als je op Kos bent. Geweldige mensen die er werken. Mogen alleen maar Nederlanders komen, dus volop Nederlandse muziek en entertainment volop. Zowel overdag als in de avond.

Reizigers die Filarakia bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad

In Filarakia geweest? Deel je ervaringen!