“Fantastisch!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig! Vriendelijk en hartelijk personeel, heerlijk eten en drinken,gratis ligbedjes.Goede prijs-kwaliteitverhouding.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt superlieve bediening! Dikke pre. Het lekkerste knoflookbrood van het hele eiland kregen we (gratis). Daarna heerlijke soutzoukakia en moussaka gekregen. Zeker een aanrader!

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval hier terecht gekomen, maar wat een fijne verassing. Heel relaxed restaurant met heel goed eten tegen vriendelijke prijzen.

Service is top! Alles wordt uit de kast getrokken om het je naar je zin te maken. Ook voor een romantisch diner een prima plek.

Wij zitten in het voorseizoen dus dat maakt alles nog wat rustiger, desalniettemin, gewoon een keer gaan eten!

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige mensen, zó gastvrij. Altijd een warm welkom met een koud drankje, praatje, héérlijk eten...altijd gezellig....veel leuke grappen...maken hét iedereen áltijd naar hun zin...

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastische ontvangst bij Nick's! Maria is de beste en vrolijkste gastvrouw die je kan wensen! We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad! Super lekkere zalm met frietjes en salade gehad. Als toetje kregen we vers fruit en een lekkere ouzo van het huis! Prijs kwaliteit is top! We komen hier zeker terug!

Reizigers die Nick's Restaurant Bar bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad
Kos Town, Kos-Stad

In Nick's Restaurant Bar geweest? Deel je ervaringen!