“Altijd gezellig”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Elk jaar weer is het hier gezellig. Wij eten en drinken hier heerlijk! Ontzettend lieve familie. Volgend jaar weer!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Nick's Restaurant Bar
Bekijk de nieuwste beoordelingen

4 weken geleden beoordeeld

Lekker gegeten, de voorgerechten waren super. De hoofdgerechten iets minder. Verse vis was er niet. We bestelden een karaf huiswijn. De huiswijn a € 5,50 koste ineens € 19,- per fles. Toen ik vroeg of dit toch wel echt de huiswijn was zei de serveerster ja en die komt uit Kos. Was een heerlijk wijntje maar niet de bedoeling.
Dit restaurant staat op nr. 1 maar wij hebben op Kos al wel lekkerder gegeten bij Fidelio.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor weinig geld. Het brood was al heerlijk, daarnaast is de moussaka is echt een aanrader en moet je als toetje zeker de appeltaart proberen. Lieve mensen!

Sotiris S, Διευθυντής van Nick's Restaurant Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Thank you for your appreciation and we were happy to see you.
Yes please!!!

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was fantastisch en bediening was heeell erg vriendelijk op erg mooie locatie!! En absoluut niet duur. Bij deze krijgen ze van mij n dikke 10. Zeker tot volgende x gr uit volendam

Sotiris S, Διευθυντής van Nick's Restaurant Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2017

Thank you,the pleasure is ours!!!
Ευχαριστώ.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Heel erg klantvriendelijk. De vader van het huis sneed de schnitzel voor de kinderen. Helemaal perfect en goedkoop. We gaan er zeker nog eens heen.

Thank you very much,the pleasure it's our to serve you.
Ευχαριστώ.

Reizigers die Nick's Restaurant Bar bekeken, bekeken ook

In Nick's Restaurant Bar geweest? Deel je ervaringen!