“Heerlijk en gezellig gegeten 😋🤗”
Beoordeling van Nick's Restaurant Bar

Nick's Restaurant Bar
Geclassificeerd als nr. 3 van 227 Restaurants in Kos Town
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was fantastisch en bediening was heeell erg vriendelijk op erg mooie locatie!! En absoluut niet duur. Bij deze krijgen ze van mij n dikke 10. Zeker tot volgende x gr uit volendam

Sotiris S, Διευθυντής van Nick's Restaurant Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2017

Thank you,the pleasure is ours!!!
Ευχαριστώ.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Nick's Restaurant Bar
Bekijk de nieuwste beoordelingen

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Heel erg klantvriendelijk. De vader van het huis sneed de schnitzel voor de kinderen. Helemaal perfect en goedkoop. We gaan er zeker nog eens heen.

Thank you very much,the pleasure it's our to serve you.
Ευχαριστώ.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je wordt hartelijk ontvangen door Pa en Maria. Lieve mensen met hart voor de zaak. Pa wil graag hard praten wat soms irritant is. Maar daarvoor kun je dit restaurant niet passeren. Alles wordt vers bereid door Mama uit de keuken. Wij hebben hier de allerlekkerste gyros en kip ala crème gegeten. Gyros zonder vet en de kip is lekker sappig en saus geweldig. Ook hebben we een fles witte wijn besteld, ze heeft 1 soort en die is echt top, wijn van Kos, geweldig.
Kortom hier moet je gegeten hebben als je naar Kos gaat.

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier nu al voor 15 jaar en vermaken ons ook al zo lang bij nick's. Echt een geweldig leuke strandtent voor ontbijt, lunch en dinner. Het is een echt familiebedrijf, mama staat in de keuken echt heerlijk eten klaar te maken en dochter Maria is een geweldige gastvrouw. Altijd in voor een praatje. Vraag gerust naar de specialiteiten van mama of het dagmenu. Echt een toptent en tot volgend jaar✨

12 juli 2017 beoordeeld

Echt een gezellig familierestaurant. Mama maakt dagelijks een heerlijke menu.
Dochter Maria is een geweldige gastvrouw en haar broer een goed gastheer.
Altijd tijd voor een praatje.
Perfecte sfeer om in de vakantie daar een hapje te gaan eten. Echt een aanbeveling.

Reizigers die Nick's Restaurant Bar bekeken, bekeken ook

In Nick's Restaurant Bar geweest? Deel je ervaringen!