4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn partner 12 dagen verbleven in rena studio kamer 4.
Vreselijke oude bedden met kuilen en spiralen die pijn doen in je lichaam. Zelf spinnenwebben onder het bed. Ook de kussens waren zo dun en klonterig van ouderdom .Wij hebben heel slecht geslapen en waren blij weer naar huis te gaan. De studio was te smerig. Spiegel, badkamer kastje, deur , kranen, prullenbak,keukenblad en waterkoker zat onder de kalk en vlekken.Douchekop kon niet worden opgehangen en slang was helemaal bruin.
Kitchenette was smerig. Bestek, glazen en pannen ook. Koelkast oud en de vriezer werkte niet.

Make-up tafel zat onder de vlekken van make-up van anderen.

Filter in de douche al in jaren niet schoongemaakt.

Douche matje zwart van viezigheid.

Na 10 dagen geen schoonbeddengoed gehad en schoonmaakster heeft niks gedaan. Enkel schonen handdoeken gegeven. We hadden geen wc papier en er werd niks schoongemaakt. 12 dagen vieze wc gehad die stonk naar urine.

Na 10 dagen vraagt of het normaal was dat er geen schone handdoeken waren en of het normaal was dat we op de zelfde lakens sliepen. men vertelde dat dit niet hoorde. Bij terug komst schoon linnen goed gekregen en kamer was enkel gedweild.

Verder een mooie locatie en leuk zwembad. Er moet alleen wel echt wat opgeknapt worden want nu ga je hier zeker niet heen voor een fijne vakantie.

Dat het oud en gedateerd is kan je verwachten maar dan moet het wel schoon zijn en met een normaal bed. Niet zoals nu smerig en extreem slechte bedden met kuilen.

Wij zullen nooit meer terug gaan naar rena studio’s want wij hier geen leuke ontspannende vakantie.

Zie foto’s

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

de mensen zijn enorm gebrand op geld. ze zijn ook erg onvriendelijk en opdringerig. de studio was enorm primitief en onhygiënisch. zie de foto's. écht aan renovatie toe! ze bieden je bij aankomst een fles water aan... die je vervolgens moet betalen. het geld scheelt ons niet maar wel de manier waarop. ze lijken eerst enorm aardig maar ze worden met de dag onaardiger. ze houden alles in de gaten en wanneer ze iets nodig hebben en ze zien je terug komen , stormen ze meteen op je af! ze zijn niet mee denkend en ze roken de hele dag door. de vrouw stuurt haar man erop uit om de rot klusjes uit te voeren. ze bieden 1 keer in de 3 dagen handdoeken. als je erom vraagt word je niet vriendelijk behandeld. ze zijn in staat je er voor te laten betalen. er staat dat je een koffie zet apparaat hebt, die staat er dus niet. de keuken valt half uit elkaar en het is geen keuken te noemen. het douche gordijn is erg smerig en zit gelijk vasy aan de douche. de douche is niet opgehangen en als je douche staat alles onder water. uit checken en in checken ging ook erg raar. het lijkt erop dat dit een park is wat aan sluiting toe is. de ondergang is nabij!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad!! Wat een lieve vriendelijke mensen. We kwamen midden in de nacht aan en ze stonden ons samen op te wachten bij het hek. Begeleide ons gelijk naar onze kamer en we zouden alles in de ochtend verder regelen. Ga eerst maar lekker slapen zeiden ze, zo lief! Het complex is kleinschalig en de kamers zijn basic maar goed te doen. Sommige dingen waren wel aan vervanging of opknapbeurt toe. Lekker (zoutwater) zwembad met ligbedden en parasols. Je kan er een lekker drankje nemen en ze hebben ook eten voor de lunch of tussendoortje. WiFi bij en rondom het zwembad. Fietsen huren is wel handig en ook binnen no time geregeld door Suzanna. Één telefoontje en je wordt opgehaald door het verhuurbedrijf om de fietsen op te halen. Kortom iedereen die van een basic vakantie houd zit hier helemaal goed!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat een lieve eigenaren! Een heel warm welkom, een fijn en kleinschalig appartementen complex. De appartementen kunnen van binnen wel een modernisering gebruiken maar alles wat je nodig hebt is er aanwezig. Doordat het zo kleinschalig is, is het gezellig druk en kan je rustig genieten van het fijne zwembad (gevuld met zeewater). Op 10 á 15 minuten loopafstand van de gezellige hoofdstraat. Wil je rust, heerlijk genieten en stel je geen hoge eisen aan luxe? Dan is Rena zeker iets voor jou!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 20 juni 2019

10 dagen hier verbleven. Super fijne tijd gehad. Suzanne en Costas zijn erg gastvrij en behulpzaam. Mooie verhalen gehoord over het eiland. Studio's zijn basic maar van alles voorzien wat we nodig hadden. Fietsen zijn wel nodig, 10 minuutjes fietsen naar Kos-stad en 5 minuutjes naar Lambi-beach. Huur een auto en je rijdt in 1 dag het eiland rond. Mooi zijn Zia en Pyli in de bergen.

Datum van verblijf: juni 2019