“Gewoon goed”

Angelica's Beach Bar & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 259 Restaurants in Kos Town
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Deze griekse taverna direkt aan het populaire en gezellige strand van Kos-stad wordt gerund door Dimitri Patakos en zijn nederlandse vrouw Linda. U kunt bij ons terecht voor ontbijt, lunch, een snack, diner, een lekker drankje of coffee. We hebben een gezellig restaurant, een terras aan het strand en beschikken over een ruim strand met ligbedden en parasols. We hebben een leuke menu kaart met voor ieder wat wils. Van traditioneel grieks eten en tapas, heerlijke verse vis of vlees van de grill maar ook voor pasta's, pizza's en zelfs een pannenkoek met stroop. Free Wifi en gratis bedden voor onze gasten. Geniet van de zon en de zee in een vriendelijke sfeer al genietend van een hapje en een drankje. Tot ziens bij Angelica's
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten en service zijn hier gewoon prima voor elkaar. Ook voor speciale wensen denkt Linda gewoon met je mee.
Hoe druk het ook is, je word altijd gastvrij ontvangen. En per traditie sluit je hier altijd af met een likeurtje van het huis.
Aanrader!

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezelligheid, service, prijs alles is op een prettig niveau. Strandbedden gratis en goed verzorgd. De beachboy Ozzie is een en al service en aandacht. Lunch en diner gerechten zijn echt heerlijk op smaak en het zijn geen kleine porties. Uiteraard sluit je hier ook af met een likeurtje van het huis. Bedankt Linda & Dimitri. Mede door jullie een topvakantie gehad.

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al jaren bij Linda en Dimitri. Altijd weer een gevoel van thuiskomen. Zo gastvrij, vriendelijk, heerlijk eten op een prachtig plekje. Gratis strandbedden. Misschien wat lastig te vinden, maar de moeite van het zoeken waard!

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van reviews hier wezen eten. We hebben prima gegeten en de mensen waren heel vriendelijk maar zo goed als het hier weggezet wordt vind ik het persoonlijk niet.

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, niet duur, goede zitplekken, mooi uitzicht, vriendelijk personeel en ruime keuzes qua eten en drinken.

Reizigers die Angelica's Beach Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad
Kos Town, Kos-Stad

In Angelica's Beach Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!