“Gewoon goed”

Angelica's Beach Bar & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 22 van 232 Restaurants in Kos Town
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Griekse taverna direkt aan het populaire en gezellige strand van kos-stad. Met een mooi terras op het zand. Gastheer Dimitri Patakos en zijn nederlandse vrouw Linda ontvangen u graag voor uw ontbijt, lunch, diner of voor een kopje koffie/drankje. Voor het ontbijt en de lunch serveren we tosti's, belegde broodjes, hamburgers, gyros, salades of bv. omelet. Of u kiest meteen voor onze uitgebreide lunch/diner kaart bestaande uit; uiteraard heerlijke griekse gerechten (o.a. mousaka en stifado), griekse hapjes (mezes/tapas), heerlijke vlees- en visgerechten (vers) van de grill, pasta's en pizza's. Ook aan de kleintjes is gedacht. Met een special kindermenu en ruimte om te spelen op het strand. Schepjes en emmertjes aanwezig. We beschikken over een eigen strand met gratis ligbedden voor onze gasten. Tevens beachservice aanwezig voor een hapje en/of een drankje. We hebben een mooi terras aan het strand! Gratis WiFi voor onze gasten.
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten en service zijn hier gewoon prima voor elkaar. Ook voor speciale wensen denkt Linda gewoon met je mee.
Hoe druk het ook is, je word altijd gastvrij ontvangen. En per traditie sluit je hier altijd af met een likeurtje van het huis.
Aanrader!

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezelligheid, service, prijs alles is op een prettig niveau. Strandbedden gratis en goed verzorgd. De beachboy Ozzie is een en al service en aandacht. Lunch en diner gerechten zijn echt heerlijk op smaak en het zijn geen kleine porties. Uiteraard sluit je hier ook af met een likeurtje van het huis. Bedankt Linda & Dimitri. Mede door jullie een topvakantie gehad.

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al jaren bij Linda en Dimitri. Altijd weer een gevoel van thuiskomen. Zo gastvrij, vriendelijk, heerlijk eten op een prachtig plekje. Gratis strandbedden. Misschien wat lastig te vinden, maar de moeite van het zoeken waard!

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van reviews hier wezen eten. We hebben prima gegeten en de mensen waren heel vriendelijk maar zo goed als het hier weggezet wordt vind ik het persoonlijk niet.

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, niet duur, goede zitplekken, mooi uitzicht, vriendelijk personeel en ruime keuzes qua eten en drinken.

Reizigers die Angelica's Beach Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad

In Angelica's Beach Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!