“Beste restaurant van Kos”
Beoordeling van Alberto

Alberto
Geclassificeerd als nr. 4 van 232 Restaurants in Kos Town
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Alberto hebben ze vriendelijk en gastvrij personeel wat je niet veel tegenkomt bij andere restaurants in Kos. Het eten is er heerlijk en niet duur. We hebben hier in onze vakantie (van 12 dagen) zelfs 3x gegeten, vanwege lekker eten maar vooral het goede personeel dat hier rondloopt. Ze werken hard en willen het je helemaal naar je zin maken. Iedere avond zit het hier ook vol. Beste restaurant van Kos naar mijn mening.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel keuze en het eten is heerlijk. Ook het personeel is heel vriendelijk. Beste tent van het eiland!

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gelunched met een goed uitzicht. Vriendelijke bediening. Gratis Mythos. En een relaxte sfeer. Aanrader!!

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met de vriendengroep op vakantie in Kos en hebben bij meerdere restaurants gegeten. Alberto stelde nooit teleur, lekker eten, vriendelijk personeel en niet duur! Het is ons favoriete restaurant in Kos

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mix grill gegeten was erg lekker en gyros is fantastisch de algehele indruk is vriendelijk En bediening en uitzicht oftewel locatie is super

Reizigers die Alberto bekeken, bekeken ook

In Alberto geweest? Deel je ervaringen!