“Gastronomisch restaurant”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker gegeten. De gerechten worden prachtig gepresenteerd en het is een ware explosie van smaken. Keuze van de wijnen kan je overlaten aan de sommelier. Het is de bedoeling dat je met zonsondergang en uitzicht op de zee geniet van alles.

25 september 2017 beoordeeld

Lekkere samenstelling van smaken en goede wijnen! Aangename bediening, mooi kader, voldoende keuze in internationale gerechten. Verwacht niet zozeer de traditionele Griekse keuken, eerder internationaal, maar zeer verfijnde smaken!

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ww hebben genoten van dit prachtige restaurant, dat zeer mooi en strak is ingericht . Zonsondergang was spectaculair. Het eten was ontzettend lekker, deze chef zal bijna een ster verdienen. Mooie Griekse wijn gedronken, avond was het.

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in het Aqua Blu hotel en probeerden bijgevolg ook dit restaurant. De bediening was vriendelijk en in orde. We bestelden het 6-gangen degustatiemenu met bijpassende wijnen. Het eten was echt zeer lekker van de amuses tot het dessert! De wijnen waren erg lekker en werden voldoende bijgeschonken door de bekwame sommelier. Het enige (grote) minpunt was het overdreven hoge tempo waarmee de gerechten elkaar opvolgden. We hebben dit ook aangehaald tijdens ons bezoek... Dit is dan ook de enige reden waarom we geen 5 punten geven want voor de rest was het zeer goed.

21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was super lekker. Alle gerechten waren mooi in balans en vergezeld van goede wijnen. Ik denk dat je op kos niet beter kan eten. Een combinatie van gastronomie en klassiek Grieks eten. Top!

Reizigers die Cuvee Restaurant bekeken, bekeken ook

Kos-Stad, Dodecanese

In Cuvee Restaurant geweest? Deel je ervaringen!