“Gezellig familie restaurant”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer heerlijk gegeten en gedronken. Prima gerechten, heerlijke cocktails en super vriendelijke bediening door de broers (eigenaren) en hun kelners. Ook dit seizoen weer iedere zaterdag Griekse Avond met dans en muziek. Wij vinden het de beste band en dansers van heel Kos.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening! Erg aardig voor de kinderen. Ik heb een heerlijk Griekse specialiteit genomen, een stoofpotje van lamsvlees, terwijl de kinderen een omelet en spiegeleieren hadden genomen. Dus voor ieder wat wils.
Heerlijk geluncht.

6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant wordt gerund door een familie. Allemaal hardwerkende mensen die erg gastvrij zijn voor hun klanten. Wij hebben hier heerlijk geluncht met een Griekse salade, tzatziki en huisgemaakte dolmades. Je zit lekker in de schaduw. Kinderen krijgen alle aandacht!

6 juli 2017 beoordeeld

Een geweldige gastvrije familie die ook nog eens geweldige gerechten serveren. Een vast adres waar we elk jaar weer terug komen. Kortom...een aanrader.

3 juli 2017 beoordeeld

Echt een leuk en gezellig restaurant. Je kan ook boven zitten met uitzicht op plein. Op zaterdag leuke muziek en dans. Goed eten en leuke bediening.

Reizigers die Ambrosia Restaurant bekeken, bekeken ook

In Ambrosia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!