“Heerlijk eten en vriendelijk personeel”
Beoordeling van La Prima

La Prima
Geclassificeerd als nr. 12 van 232 Restaurants in Kos Town
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Een TripAdvisor-lid
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook hier als vegetariër genoeg variatie. Het eten is vers en smaakt zeer goed.
Het personeel is erg vriendelijk. Wij waren vrij vroeg op de avond en dus was het nog rustig. Zodoende werden we bediend door wel vier verschillende mannen, allemaal even vriendelijk.
Dit restaurant zit aan een pleintje en je zit hier buiten.

Schrijf een beoordeling

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al jaren in Griekenland en de eerste keer dat ik er kwam was in 2013 wij zijn elk jaar geweest en we hebben een fantastische tijd gehad bij dit restaurant... zo klantvriendelijk en ze maken er vaak een feestje van ze houden van kletsen en als je iets anders wilt proberen en je weet niet wat het is geven ze je advies en maken ze de tijd voor je... het is echt fantastisch je kunt er echt heel erg goed eten je hebt heel erg veel keuze en altijd is het lekker je hebt italiaans eten grieks eten en ze spreken ook af en toe een paar woorden nederlands echt geweldig... ze nodigen je uit om nog een keer te komen bij bijzondere gelegenheden en dan is het echt feest... de bazen stefanos en alex zijn geweldig net als het personeel... na het eten krijg je altijd een toetje en maken ze er een feestje van door shotjes te geven als je weggaat... heel erg klantvriendelijk ik heb er echt van genoten echt top... see you next time Stefanos

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al jaren bij La Prima als gezin, en het is altijd als thuiskomen. Fantastisch eten en gezellige sfeer! Het personeel is altijd vriendelijk en laat je echt op je gemak voelen. Wat je ook besteld op de kaart het is allemaal verrukkelijk! Zeker een aanrader!

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onwijs leuke stek op het balkon met uitzicht over het pleintje. Lekker eten en onwijs vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant. We zaten op het balkon. We werden bediend door een hele gezellige over die ons goed kon adviseren. Heerlijk eten en het enige restaurant tot nu toe waar ze met het hele balkon een toast uitbrachten met een shotje raki of ouzo, yamas!

Reizigers die La Prima bekeken, bekeken ook

In La Prima geweest? Deel je ervaringen!