“ná 'n 1e eenvoudige-lunch...waren wij verkocht !”
Beoordeling van Amaryllis

Amaryllis
Geclassificeerd als nr. 53 van 262 Restaurants in Kos Town
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
17 september 2017 beoordeeld

..ná onze 1e-kennismaking's lunch 19/6., besloten we s'avonds té-gaan eten metéén-raak,zelfs goed-koopste gerecht was héél-smakelijk...lekkere "royal huis-wijn" voor het vrouwtje en ik "Mythos-bier...!"grieksch-dus,nixs Amstel/Heineken..,héél prettige-service...ná 3e x hoorden wij dus bij dé-bekende-tevreden-klanten...en betaalbare-prijzen dit beloonden wij met 'n "nette-tip"...voor-ons bij ieder volgende-bezoek aan Kos dit ***** restaurant

Datum van bezoek: juni 2017

13 september 2017 beoordeeld

Amaryllis is een restaurant met lekker eten en voldoende grote porties,zeer vriendelijke service door de uitbaters en echt niet te duur.Amaryllis is een restaurant waar we reeds enkele jaren komen en waar we tijdens ons jaarlijks verblijf in Kos meermaals gaan eten. Aan iedereen aan te raden!!

Datum van bezoek: augustus 2017
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De dag na de zware aardbeving daar gaan eten. Zij hadden geen schade aan glaswerk.
Mix gril. Spaghetti chicken gyros allemaal heel goed! De dag daarna we zaten net om 20.30 naschok gelukkig viel er niks stuk. Wij hebben daar voor de 2 e maal erg goed gegeten. En zij waren blij dat we bleven na de heftige naschok. Nu een dag later zondag nog geen naschok geweest. Houden zo. Wij blijven nog 10 dagen!

Datum van bezoek: juli 2017
11 juni 2017 beoordeeld

Per ongeluk kregen we het eten van een andere tafel. 100 excuses voor de fout. Geen probleem want al snel kwam onze bestelling door. Heerlijk gegeten. Maar vooral de mojito's na het eten waren subliem. We hadden in Kos-stad al een paar zaakjes gehad, maar deze mojito steekt overal bovenuit en was ook nog eens de goedkoopste!

Datum van bezoek: juni 2017
2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Matig, geen specialiteiten, te grote kaart. Valt erg tegen. Te wachten op gasten en je huidige vergeten....

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Amaryllis bekeken, bekeken ook

In Amaryllis geweest? Deel je ervaringen!