“Lekker gegeten.”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De dag na de zware aardbeving daar gaan eten. Zij hadden geen schade aan glaswerk.
Mix gril. Spaghetti chicken gyros allemaal heel goed! De dag daarna we zaten net om 20.30 naschok gelukkig viel er niks stuk. Wij hebben daar voor de 2 e maal erg goed gegeten. En zij waren blij dat we bleven na de heftige naschok. Nu een dag later zondag nog geen naschok geweest. Houden zo. Wij blijven nog 10 dagen!

11 juni 2017 beoordeeld

Per ongeluk kregen we het eten van een andere tafel. 100 excuses voor de fout. Geen probleem want al snel kwam onze bestelling door. Heerlijk gegeten. Maar vooral de mojito's na het eten waren subliem. We hadden in Kos-stad al een paar zaakjes gehad, maar deze mojito steekt overal bovenuit en was ook nog eens de goedkoopste!

2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Matig, geen specialiteiten, te grote kaart. Valt erg tegen. Te wachten op gasten en je huidige vergeten....

18 oktober 2016 beoordeeld

We komen reeds jaren in Kos maar voor het eerst dit jaar bij Amaryllis gaan eten.Wat ons de eerste keer opviel was het vriendelijk onthaal de goede service en de gemoedelijke sfeer.
Wat het eten betreft dat is lekker en zeker voldoende, en in verhouding met de prijs.
Heb je speciale wensen, geen probleem voor de uitbaters zij komen daar graag aan tegemoet,enig min puntje het langs komende verkeer.
Ons bezoek was dan ook niet eenmalig we zijn nog verschillende keren terug geweest,ook volgend jaar zullen we er weer terug komen

25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, leuke bediening en goede prijs! Eerste restaurant waar de spaghetti aglio olio pepperonico smaakt zoals het hoort, pittig! Gevulde tomaten (traditioneel Grieks, vegetarisch) was zeer goed, lekker gekruid! Gezellige sfeer. Kortom een aanrader!

Reizigers die Amaryllis bekeken, bekeken ook

In Amaryllis geweest? Deel je ervaringen!