“VRIENDELIJKE SERVICE,GOEDE PRIJS KWALITEIT.”
Beoordeling van Amaryllis

Amaryllis
Geclassificeerd als nr. 53 van 262 Restaurants in Kos Town
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
18 oktober 2016 beoordeeld

We komen reeds jaren in Kos maar voor het eerst dit jaar bij Amaryllis gaan eten.Wat ons de eerste keer opviel was het vriendelijk onthaal de goede service en de gemoedelijke sfeer.
Wat het eten betreft dat is lekker en zeker voldoende, en in verhouding met de prijs.
Heb je speciale wensen, geen probleem voor de uitbaters zij komen daar graag aan tegemoet,enig min puntje het langs komende verkeer.
Ons bezoek was dan ook niet eenmalig we zijn nog verschillende keren terug geweest,ook volgend jaar zullen we er weer terug komen

Datum van bezoek: augustus 2016

25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, leuke bediening en goede prijs! Eerste restaurant waar de spaghetti aglio olio pepperonico smaakt zoals het hoort, pittig! Gevulde tomaten (traditioneel Grieks, vegetarisch) was zeer goed, lekker gekruid! Gezellige sfeer. Kortom een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2016
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben deze taverna enkel bezocht om iets te drinken. We hebben er niets gegeten.
Coctails waren lekker en heel democratisch van prijs.
De taverna is goed gelegen. Recht tegenover de bushalte aan de haven. Veel schaduw door de planten, leuke zetels om in te zitten
Vriendelijke bediening en gratis wifi

Datum van bezoek: juli 2016
29 juni 2016 beoordeeld

Eten viel iets tegen beetje doorsnede van hetgeen je overal voor dezelfde prijs kunt krijgen, eigenaren vriendelijk maar je wordt toch naar binnen gelokt en achteraf zou ik deze plek niet meer kiezen

Datum van bezoek: juni 2016
8 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ooit, jaren geleden, diner daar genomen en nooit meer ergens anders 's avonds gaan eten.
Prima kwaliteit/prijs verhouding.
Je wordt er met open armen ontvangen.

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Amaryllis bekeken, bekeken ook

In Amaryllis geweest? Deel je ervaringen!