“Heerlijk gegeten”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, leuke bediening en goede prijs! Eerste restaurant waar de spaghetti aglio olio pepperonico smaakt zoals het hoort, pittig! Gevulde tomaten (traditioneel Grieks, vegetarisch) was zeer goed, lekker gekruid! Gezellige sfeer. Kortom een aanrader!

8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben deze taverna enkel bezocht om iets te drinken. We hebben er niets gegeten.
Coctails waren lekker en heel democratisch van prijs.
De taverna is goed gelegen. Recht tegenover de bushalte aan de haven. Veel schaduw door de planten, leuke zetels om in te zitten
Vriendelijke bediening en gratis wifi

29 juni 2016 beoordeeld

Eten viel iets tegen beetje doorsnede van hetgeen je overal voor dezelfde prijs kunt krijgen, eigenaren vriendelijk maar je wordt toch naar binnen gelokt en achteraf zou ik deze plek niet meer kiezen

8 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ooit, jaren geleden, diner daar genomen en nooit meer ergens anders 's avonds gaan eten.
Prima kwaliteit/prijs verhouding.
Je wordt er met open armen ontvangen.

16 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten . Veel keus op de kaart en erg vriendelijke bediening . Het was er druk dus is altijd een goed teken. Was er ook al meer geweest alleen wel jammer dat er grote tv's hangen met voetbal etc. Ik vind dit niet passen bij uit eten gaan

Reizigers die Amaryllis bekeken, bekeken ook

In Amaryllis geweest? Deel je ervaringen!