Beoordeeld op 18 mei 2019 via mobiele applicatie

Vanaf de boot loop je in tien minuten naar het hotel toe. Vanaf de bushalte loop je in 10-15 minuten naar het hotel.
Hotel is rustig gelegen. Er zijn in een straal van 50 meter 3 plaatsen waar je een fiets of scooter kunt huren. Om de hoek leuke restaurantjes.
Ontbijt is prima. Niet heel bijzonder maar voldoende keuze.
Kamer was schoon en simpel. Maar voor wat ik voor heb betaald meer dan prima. Wel erg gehorig. Neem oordoppen mee.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 september 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een prima locatie. Je kan het lopen vanaf de boot en naar het centrum is dit ook goed te doen. Maar in de straat zit ook een fietsverhuur. Op Kos kan je prima fietsen. De eigenaar van het hotel is heel aardig. De kamer is niet groot maar prima en schoon. De badkamer is aan de kleine kant. Balkon is ruim genoef. Ontbijt is goed maar werd niet altijd goed aangevuld. Op het dak staan zonne bedjes en er is een zwembad. In de buurt zitten ook prima restaurantjes. Probeer vooral Herodion!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 16 juli 2018 via mobiele applicatie

Leuk ontvangst. Super aardige mensen, als we iets nodig hadden konden we altijd bij hun terecht. Kamers waren schoon, badkamer iets aan de kleine kant. Ontbijt lekker maar niet uitgebreid. Zwembad overigens niet aan de grote kant maar wel heerlijk om er even een snelle duik te doen. Een echte aanrader !

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 11 september 2017

Koala is een leuk klein familiehotelletje.
Prijs /kwaliteit waren gewoon goed.
Het ontbijt is kleinschalig, maar alles was volop aanwezig en goed.
Personeel behulpzaam en aardig, kamers iedere dag netjes schoon gemaakt.
Kortom, wij vinden het een aanrader

Kamertip: als je lang bent, vraag om een groot bed
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 24 juni 2016

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com