Beoordeeld op 28 juli 2020

Ik (23) ben met mijn vader een weekje naar Kos geweest in Atlantis Beach hotel met All In formule. De eerste indruk was niet spectaculair, we hadden een bungalow met zeezicht maar de kamer is zeker toe aan renovatie! Airco maakt veel lawaai en kleine badkamer. De frisdrank en het water in het hotel is niet te drinken. Cocktails en bier daarentegen, zijn wel goed. Ook het eten was zeker niet slecht. Het hotel is ook helemaal in orde qua maatregelen tegen corona, wat zeker een pluspunt is. Al het personeel draagt mondmaskers en bewaart de nodige afstand. Ook hygiëne was overal netjes. Animatieteam met Sarah, Azou en Jerry was top! Deze mensen probeerden het beste uit de vakantie te halen samen met jou. Dikke pluim voor deze mensen!

Kamertip: Kamers in het hoofdgebouw (dus niet de bungalows) hebben denk ik meer luxe.
Datum van verblijf: juli 2020
Atlantis Hotel PR, Γενικός Διευθυντής van Hotel Atlantis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2020

Dear Jani,

Thank you very much for taking the time to write a review regarding your stay with us in Tripadvisor.

We are very sorry you did not find our rooms to your liking. Please, be sure that a renovation of our Hotel is planned in the near future.

We also thank you for your kind comments regarding the measures that we have taken regarding Covid-19. We try really hard to keep our Guests and Staff safe during these difficult times.

We will be very happy to welcome you again in the future and show you that we can offer an amazing holiday experience to all our guests.

Kind Regards,
Atlantis Hotel Team.

Beoordeeld op 24 juli 2020 via mobiele applicatie

We hebben een last minute spontaan geboekt waar we niet extreem veel verwachtingen van hadden. Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat onze verwachtingen overtroffen zijn geweest. Ik ben met 2 vrienden naar dit hotel gekomen en we hebben een fantastisch animatieteam aangetroffen. De all-in dranken waren wel al gesloten om 23h, maar er kon altijd extra drank worden besteld. De animatie was voor jong en oud! Wij waren zeer aangenaam verrast!! Groetjes Bob Romain en Nathan

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 3 december 2019 via mobiele applicatie

Met het hele gezin en de kleinkinderen voor de 3e keer in 2jaar naar dit prachtige plekje op kos geweest, en zo als altijd weer heel goed bevallen!! We hebben het hier erg naar ons zin en zijn nooit uitgekeken op dit prachtig resort met huisjes aan het strand en heerlijk eten!!

Datum van verblijf: oktober 2019
PR_ManagerAtlantis, Public Relations Manager van Hotel Atlantis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2019

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. Exceeding our guest’s expectations and offering truly memorable experiences is what we strive for and we are proud to learn that we have achieved our goal for you. We are so happy to hear that our team took such a great care of you, providing the warm and friendly service that they extend to all of our guests.

Thank you for highlighting some of the many wonderful things that together create a memorable experience. We truly appreciate your generous support, and we sincerely hope you join us for another relaxing getaway soon.

Warm Regards,
Atlantis Hotel Team

Beoordeeld op 22 oktober 2019

Wij verblijven op dit moment in dit hotel en vallen van de ene verbazing in de andere... Je moet nl wel een paar dingen weten.
Goed, we zijn ietwat verwend met 4 en 5 sterren A.I. hotels in Turkije, en vele andere hotels door heel europa, en 2cruises, maar naar onze mening is dit hotel is echt geen 4 sterren waard. Lang verhaal kort;
Minpunten: betalen voor de WIFI, deze is alleen in de lobby gratis, wel supersnel overigens. Handdoekenservice zwembad; betalen. Cocktails niet vóór 19.00 uur en een aantal met bijbetaling.
Drankjes bij strandbar (privé strand!) ; betalen, evenals de strandbedjes! Koffie en merk frisdrank in de lounchebar; betalen. Vreselijk veel katten.
Als je verblijft in de bungalows in de tuin is het aan te raden oordoppen mee te nemen, de airco en koelkast maken enorme herrie. Douchen in ieniemieniebad, stoeien met het douchegordijn dat steeds aan je vastplakt omdat de ruimte veel en veel te klein is. Het eten in buffetvorm wisselt qua smaak erg per avond. Sommige avonden heerlijk en andere avonden smakeloos en laf en vaak lauw. Wel redelijk wat keus, maar iedere dag hetzelfde, geen variatie dus. Drankjes zelf tappen, bedienend personeel dekt alleen de tafels en ruimt ze af.
(Wij zijn een aantal keren in de stad gaan eten, in één van de vele sfeervolle restaurantjes) De "snacks" 's middags zijn restjes van de lunch. Iedere dag dezelfde 2 soorten cake en 3 soorten koekjes bij de thee/ koffie. Goedkope imitatiedrankjes.
Gelukkig is er ook wel wat positiefs te melden; bungalows in de tuin, eenvoudig maar leuk. En dat je zó vanuit je huisje het strand oploopt is fantastisch. Strand, zand/kiezels, heerlijk rustig en schoon. Al het personeel is zelfs nu, einde seizoen, supervriendelijk. Overal is het heel schoon, op wat mieren in het keukentje en de homp ijs in de koelkast na.
Iedereen doet verder erg zijn best alles tiptop bij te houden. De locatie is fijn, nèt buiten het drukke Kos, op een huurfiets voor een paar euro ben je binnen 10 min. in de stad. Bus nemen kan ook.
Conclusie; Griekenland is geen All Inclusiveland zoals Turkije. Wij hebben ons hierin vergist en vonden het door ons betaalde bedrag niet waard.
Tip 1: huur je fiets, buggy, scooter etc. bij Moto Harley schuin aan de overkant. Werkelijk fantastische service!
Tip 2: Ga eten bij Plaza beach restaurant , 9 Socrarous Kos town, bij Abraham en zijn vrouw.
Fijne vakantie!

Kamertip: Bungalow in de tuin boeken indien mogelijk
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

Weer fijn met vakantie naar kos geweest naar hotel atlantis beach en weer zeer goed bevallen!! Alleen eerst in het hotel, dit beviel niet zo, veel lawaai!! Daarna in n huisje, dat was weer top!! Zeker voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: mei 2019
PR_ManagerAtlantis, Public Relations Manager van Hotel Atlantis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Dear Guests,

Thank you very much for taking some time to review our Hotel in Tripadvisor.

We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us and we thank you for your feedback and recommendation!

We will be happy to see you again in the future,

Kind Regards,
Atlantis Hotel Team.