Beoordeeld op 5 oktober 2019 via mobiele applicatie

Dit was het laatste hotel van een eiland hopping vakantie. De vorige drie waren erg mooi gelegen hotels met zeezicht vanaf het balkon en tip top kamers.
Dan valt dit hotel erg tegen. De kamer is klein, de badkamer zeer klein, schoon, maar ziet er vreselijk uit. Zie foto; hier ga je niet met plezier onder de douche!
Het matras is zo oud, dat je moet oppassen voor loszittende veren!

Uitzicht op het zwembad is leuk, maar daarvoor kom je niet naar Kos!
We hebben dit besproken met travel agencie en receptionist(e), maar de enige optie was een gelijke kamer met gerenoveerde douche maar helemaal geen uitzicht!
We hebben begrepen, dat de hotels op Kos nou eenmaal niet de luxe kunnen bieden van de eilanden. Dat hadden we eerder moeten weten.

Het is natuurlijk niet allemaal slecht. De ligging is fantastisch; midden op de boulevard. Alles in Kos stad op loopafstand.
Het ontbijt is prima, wél met uitzicht op de haven.
Alles is schoon; het zwembad is netjes.
Het personeel is erg adequaat en heel erg vriendelijk; daar hebben we echt van genoten.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuk gemoedelijk hotel.
Geen overdreven luxe, een beetje gedateerd maar dat is juist de charme.
Heel vriendelijk personeel dat bereid is om je te helpen met evt. fietsverhuur of zo, of gewoon een praatje.
Kluisje en airco tegen betaling.
Ligt aan de haven en op loopafstand van het centrum.
Het strand is ook op loopafstand maar dan zit je wel aan het hele drukke en luidruchtige (harde muziek) stuk.
Gewoon een stukje doorlopen of fietsen en dan is het net zo leuk maar wel een stuk stiller en minder druk. Bv bij Alibaba Beach Bar.
's Morgens telkens hetzelfde eenvoudige ontbijt, maar zeker voldoende. Wel heel druk aan het einde van de ontbijt tijd (7.00 - 10.00 uur).
We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad maar het zag er schoon uit. Niet heel groot met een ongeveer 25-30 bedjes + parasols. Er worden (helaas) wel handdoeken neergelegd om de bedjes te reserveren. Apart een jacuzzi, een terrasje en een bar waar je eten/drinken kunt kopen.

Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Met een groep vrienden hier 6 dagen verbleven. Locatie echt super overal dichtbij. Personeel heel erg vriendelijk en het is er super schoon. Hotel is van binnen wel een beetje gedateerd maar dat heb ik niet al vervelend ervaren. Leuk zwembad met een gastvrouw die haar benen uit haar lijf loopt om iedere gast te voorzien van een hapje en een drankje (tegen betaling).

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Niet groot en geen overdreven luxe. Maar juist dat is nou net wat mij aanspreekt. Iedere dag schone kamers. Handdoeken, vloeren
en alles wordt weer netjes gelegd. Grote koelkast voor een Hotel, waarin je je eigen dranken goed koel kan houden voor evt je dagtrips. Mooi schoon zwembad met apart jaccuzi en kinderbad. Zwembadbar met kleine kaart voor lunch. Voor de grote van het Hotel een goed ontbijtbuffet. En het belangrijkste: Goede bedden, airco op de kamer en net zo belangrijk. Zeer vriendelijk en geïnteresseerd personeel, die ook goede tips kunnen geven voor niet andere bezienswaardigheden. Hotel is gelegen in het centrum met uitzicht op de haven met rustige kamers aan zwembad zijde.

Beoordeeld op 15 juli 2019 via mobiele applicatie

Hier samen met vrienden verbleven in de zomer!
Zeer vriendelijk personeel die graag een praatje maken, en alles voor regelen!
Kamers waren schoon en goed! Alles wat nodig is, is aanwezig
Zwembad is goed, bubbelbad erbij. En een bar waar je goed eten en drinken kan bestellen
Ontbijtkeuze is wat klein, maar zeker niet slecht
Ligging is perfect, mooi uitzicht op de haven en een kleine loopafstand tot de restaurants
Zeker een aanrader om naar toe te gaan!