3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van onze rume kamer met zicht op de haven. Airco moet je wel extra betalen. Kamer is goed, bedden prima, hotel gedateerd, maar is dan ook niet duur. Door de centrumligging is alles erg goed bereikbaar. Complimenten aan het personeel. Vriendeljk en behulpzaam. Zwembad is ok.

Verbleef: mei 2018
26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk verblijf gehad in hotel Astron. Dit was onze eerste keer Kos en we hadden ons geen beter verblijf kunnen wensen. Ja, het hotel is wat verouderd en kan een lik verf en nieuwe stoffering gebruiken, maar het personeel, de netheid, de ligging en de absolute gastvriendelijkheid maken dat je daar snel doorheen kijkt. Het zwembad is heerlijk rustig en gaat ook echt pas om 8.30/9.00 uur open. Dus van bedjes reserveren is totaal geen sprake! Goed ontbijt dat continue bijgevuld wordt en natuurlijk het heerlijke uitzicht op de haven tijdens je ontbijt.
Echt een aanrader!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein, maar knus hotel. Helaas niet erg proper, maar ok, is grotendeels ook doordat het wat verouderd is. Ontbijt is sober maar goed. Het uitzicht is geweldig! Vlak aan de haven, leuk om 's morgens te ontbijten. Het personeel maakt erg veel goed.. super vriendelijk en goedgezind.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een betere plek kan een hotel niet liggen. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Netjes maar totaal verouderd. De badkamer is echt een lachertje. Je kunt op het toilet zitten met je voeten in het bad, en je tanden poetsen in de lavabo. Maar toch beveel ik dat hotel aan.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is schitterend gelegen maar is hard toe aan een opknapbeurt. De badkamer is sterk verouderd en nodig toe aan renovatie. Bedden zijn hard. Voldoende schone handdoeken en ook de schoonmaak van de kamers is in orde.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner