Beoordeeld op 6 augustus 2020

Geweldig hotel van een super lieve familie. Mooie ruime kamers, zeer schoon. Perfecte ligging, rustig maar toch zeer centraal. Alle voorzieningen zijn aanwezig in de kamer. De receptionist heeft erg goede tips over het eiland. Wij hebben erg genoten.

Zeker in de corona tijd is het belangrijk om kleine ondernemers te ondersteunen. Wij raden Hotel Sonia aan!

Kamertip: Alle kamers hebben airco
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 14 september 2019 via mobiele applicatie

Onwijs gastvrije familie, super tips gekregen en een geweldige excursie voor ons geboekt! Het ontbijt was heerlijk en in de avond kon je nog lekker buiten zitten. Heerlijk hotel dus voor een hele mooie prijs!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij boekten een deluxe suite (room nummer 8) met vier personen. Bij boeking was ons gezegd dat deze kamer geschikt was voor 4 personen maar bleek toch erg oncomfortabel . Het sofa bed lag veel te hard en recht onder de airco.

Bij aankomst kregen wij een drankje aangeboden maar deze bleek later gewoon op de rekening te staan. Dit vonden wij niet gastvrij en niet hoe wij dit tijdens onze vakantie op andere lokaties hebbben ervaren.

Ontbijt was matig.

Dagelijkse schoonmaak was matig.

En in de tuin bij het hotel konden we ‘s-avonds met ons gezin niet nog even zitten want de eigenaresse zat daar zelf met vrienden en/of familie.

Al met al kan ik dit hotel (zeker voor de prijs) niet aanbevelen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juni 2019 via mobiele applicatie

Goed en comfortabel hotel met vriendelijk personeel! We zijn er 2 dagen verbleven! Als je een hotel prijs-kwaliteitverhouding zoekt? Zeker een aanrader om enkele dagen te vertoeven... fitness, strand en autoverhuring zijn in de buurt!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 19 juni 2018

Nette pas gerenoveerde kamer, leuk balkon. Heel schoon en netjes. Kleinschalig hotel,gerund door aardige, vriendelijk familie. Ontbijt voldoende maar miste het fruit.
Lokatie is super, dicht bij boulevard,haven en oude centrum.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Als TIP om de hoek zit een goede bakker, met heerlijkheden, koffie en ijs.

Kamertip: Kamers met balkon op 1e verdieping,er is geen lift.kamers begane grond met klein terras. Ook een leuke binnentuin/plaats voor de gasten.
Datum van verblijf: juni 2018