TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij boekten een deluxe suite (room nummer 8) met vier personen. Bij boeking was ons gezegd dat deze kamer geschikt was voor 4 personen maar bleek toch erg oncomfortabel . Het sofa bed lag veel te hard en recht onder de airco.

Bij aankomst kregen wij een drankje aangeboden maar deze bleek later gewoon op de rekening te staan. Dit vonden wij niet gastvrij en niet hoe wij dit tijdens onze vakantie op andere lokaties hebbben ervaren.

Ontbijt was matig.

Dagelijkse schoonmaak was matig.

En in de tuin bij het hotel konden we ‘s-avonds met ons gezin niet nog even zitten want de eigenaresse zat daar zelf met vrienden en/of familie.

Al met al kan ik dit hotel (zeker voor de prijs) niet aanbevelen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juni 2019 via mobiele applicatie

Goed en comfortabel hotel met vriendelijk personeel! We zijn er 2 dagen verbleven! Als je een hotel prijs-kwaliteitverhouding zoekt? Zeker een aanrader om enkele dagen te vertoeven... fitness, strand en autoverhuring zijn in de buurt!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 19 juni 2018

Nette pas gerenoveerde kamer, leuk balkon. Heel schoon en netjes. Kleinschalig hotel,gerund door aardige, vriendelijk familie. Ontbijt voldoende maar miste het fruit.
Lokatie is super, dicht bij boulevard,haven en oude centrum.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Als TIP om de hoek zit een goede bakker, met heerlijkheden, koffie en ijs.

Kamertip: Kamers met balkon op 1e verdieping,er is geen lift.kamers begane grond met klein terras. Ook een leuke binnentuin/plaats voor de gasten.
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ondanks het feit dat we heel laat met de ferry van Nisyros aankwamen werden we toch nog vriendelijk ontvangen door Sonia in nachtkleed. Na een rustig nachtje en vroeg opstaan voor de ferry richting Rhodos was Sonia ook vroeg op om ons uit te zwaaien. Heel vriendelijke gastvrouw en stijlvolle, nette kamers met alle voorzieningen.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 30 juni 2017

We hebben dit hotel in Kos uitgekozen op basis van nabijheid tot het centrum van de stad, comfort en de airconditioning. Aan alle drie criteria werd prima voldaan. Maar kwaliteit is niet het enige wat bij ons een goede indruk heeft achtergelaten. De eigenares en de familie waren zeer vriendelijk, geïnteresseerd en behulpzaam. Als we een plaats op het eiland wilden bezoeken, zoals het bergdorpje Zia, dan werd meteen een taxi voor ons geregeld. De taxichauffeur was een vriend van de zoon van de eigenares, of een familielid. Als we op hun terras zaten, kregen we wijn en andere drankjes voorgeschoteld. Er ontstaat dus eigenlijk een soort vriendschapsband.

Onze kamer was modern en schoon en van alle gemakken dus voorzien. Het ontbijt was in Griekse stijl, dus met groenten, olijven, yoghurt, zoetigheden, enz. Je kunt ook apart om iets anders vragen, zoals een omelet of traditionele Griekse koffie. Daar wordt meteen voor gezorgd.

Een tip: één kamer (volgens mij kamer 6) bevindt zich direct naast het kantoor van de eigenares. Aangezien zij al vroeg in de ochtend begint met de administratie en het huishouden, zou het kunnen dat je in je slaap gestoord wordt.

Datum van verblijf: juni 2017