Beoordeeld op 16 oktober 2019

Alles top. Een aanrader als je van luxe en service houdt. Tip: huur een fiets via de receptie. Niet duur en maakt je zeer mobiel op het eiland. Wij hadden geboekt via Silverjet Vakanties. Ook dat is een aanrader. De gehele reis was perfect geregeld! C&W uit Vinkeveen.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 8 oktober 2019

Vanaf het moment van de warme ontvangst tot het bijkans emotionele afscheid was het één groot feest. De privacy en kleinschaligheid, het meer dan prima ontbijt en de exquise diners met goede wijnen, gevoegd bij de zeer persoonlijke aandacht van receptionist(e) tot de general manager, zorgden voor een geweldig gevoel. Voortreffelijke spa en all round service op elk gebied.
Kortom een toppertje.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019

Super de luxe hotel aan de rand van het eiland op een hele stille locatie ons iets te stil maar niet minder van genoten super de luxe van lobby tot restaurant tot kamer tot balkon tot zwembad tot personeel.
Want hier voel je je een ster...(ook echt een ontmoet) s morgens heeft iedere tafel zijn eigen ober, die zorgt dat je aan niets ontbreekt..
het enige minpuntje was de afstand tot aan het centrum zo`n 3 kilometer nou is dat niet echt zo ver maar de weg er naar toe was stil en verlaten...

Kamertip: Kamer met zicht echt geweldig
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 13 juli 2019 via mobiele applicatie

Een mooi en modern hotel. Van alle gemakken voorzien. Het personeel was ontzettend vriendelijk. Ze zijn ook heel attent. We vertelden dat wij op huwelijksreis waren en kregen allerlei lekkere dingen op de kamer.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 29 mei 2019

Van begin tot eind zijn we in de watten gelegd door het vriendelijke personeel en hebben we optimaal genoten van onze vakantie. De locatie is perfect; buiten de drukte van Kos Stad maar wel op loopafstand of een kort ritje met de taxi of bus van het centrum. Strand is aanwezig maar hebben wij geen gebruik van gemaakt omdat de bedjes bij het zwembad zo fijn waren! In het restaurant hebben we alleen geluncht en dat was ook heerlijk. Het huren van een fiets of auto was top geregeld door de receptie, we werden bij het hotel opgehaald en konden zowel de fietsen als de auto daar ook weer inleveren. De kamers zijn ruim en schoon, wel een open badkamer dus als je erg gesteld bent op je privacy misschien niet ideaal. Voor ons een groot succes en ik zou dit hotel zeker aanraden!

Datum van verblijf: mei 2019
aquablu19, Manager van Aqua Blu Boutique Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2019

Dear Caitlin B,

We are very happy to see that you had such an enjoyable experience with us and we would like to thank you for your very kind comments!
We hope you are experiencing a very pleasant summer and we are looking forward to welcoming you back to Aqua Blu in the near future!

Kind regards,
Jacqueline Evangelou and the entire Aqua Blu team.