“Super hotel!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Aqua Blu Boutique Hotel + Spa
Beoordeeld als nr. 3 van 48 hotels in Kos Town
31 juli 2017 beoordeeld

Zeer mooi hotel! Personeel super vriendelijk! Alleen ontbijt genomen zodat de lokale bevolking ook een centje aan ons verdiende! Ze doen echt alles om uw vakantie te doen slagen! Zelfs tijdens de aardbeving was iedereen zeer behulpzaam!

Kamertip: Zelfs zonder privezwembad zijn er voldoende ligplaatsen beschikbaar!
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling

7 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles super goed geregeld
Lekker eten mooie kamers en een super animatieteam voor jong en oud
Vooral Tim was een hele super
Hij kon heel goed met me kleine van 3 en samen hebben we mega veel sport activiteiten gedaan
Ik ga hier zeker terug komen

Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is ideaal en rustig gelegen. Net buiten het centrum van Kos en toch snel bereikbaar met fiets of taxi. Zeer (oprecht) vriendelijk personeel. Topservice! Ontbijt en lunch zijn zeer lekker. Werkelijk alles wat we hebben gegeten in het hotel was erg lekker. Het hotel en domein zijn zeer proper, enkel de kamers worden maar zeer oppervlakkig gekuist. Werkpuntje volgens ons. Het grootste probleem voor ons was toch wel de slechte isolatie waardoor we veel geluiden hoorden zoals douches, toiletten en weglopend leidingwater. Naast onze kamer 311 is ook een ruimte voor de kuisploeg waardoor we van 's morgensvroeg veel lawaaihinder hadden. Ondanks deze mindere puntjes is dit een aanrader.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
17 mei 2017 beoordeeld

Mooi hotel net buiten kos stad. Super vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. Het is echt genieten hier. Wij hadden een kamer met eigen zwembad waar we de hele dag zon hadden. Een echte aanrader. Met fiets ben je in 5 minuten in het centrum.

Verbleef: Mei, 2017
2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een week verbleven in een kamer met aangrenzend zwembad. Kamers zijn ruim en keurig verzorgd. De ligging van het hotel is ideaal; pal aan het (privé) strand en op tien minuutjes fietsen van Kos stad. Prima ontbijt, zowel a la carte als buffet. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.

Enig minpunt; achter het hotel wordt gebouwd hetgeen soms wat geluidsoverlast met zich mee brengt. Voorts geen "controle" op privé strand waardoor veel mensen die geen hotelgast zijn hier ook komen liggen.

Kortom; een aanrader!

Verbleef: Mei, 2017
28 april 2017 beoordeeld

Hotel was uitgezocht op internet vanwege ligging en luxe.
Vanuit het vliegveld kost een taxi maximaal 40 euro (€37). Vraag voor het instappen de prijs en bij hogere bedrag, de kaart vragen.
Ontvangst en rondleiding in het hotel was prettig. Ook een vochtig handdoekje om de reis wat af te vegen. Spa en welness bereik zagen er verzorgd uit.
Kamer ruim en een afgescheiden wc.
Handdoeken de gehele tijd voldoende en ook stranddoeken beschikbaar.
Personeel zeer vriendelijk en mijn gevoel was dat dit niet alleen om de fooien gaat. (Natuurlijk is bij zulke salarissen alles welkom). Steeds een praatje en met een glimlach overal netjes ontvangen.
Ligging ideaal aan het (eigen) strand, naast een militair terrein. Fietshuur wel noodzakelijk want een auto is zowieso lastig te parkeren in de stad. Fietshuur op 400 mtr bij Moto Harley (Nederlands) met goede Koga of Sparta fietsen. Huur wel een elektrische voor de bergritten.
Kluisje perfect en verlicht. Goed voor laptop
Dan nu de mindere dingen:
Uitzicht : bijna niet te voorkomen maar overal wordt er nog gebouwd of werd gebouwd zodat je op een kale vlakte met hotels in aanbouw kijkt. Zijdelijngs zeezicht (kamer 415). Maar voor ons niet zo'n probleem
TV heeft alleen Drenthe TV als NL zender en een aantal Duitse (ZDF,WDR en RTL A) zenders. Meegbrachte USB stick niet mogelijk omdat de TV was ingebouwd.
LAN aansluiting deed het niet maar WIFI was redelijk snel, zolang je maar op de kamer was. Direkt buiten het hotel geen ontvangst meer.
Duiven ! s'Nachts bleken er duiven in de lichtkooi op het balkon te komen waardoor er met regelmaat op het balkon moeten gaan om deze te verjagen. (Eenvoudig te voorkomen door een vislijn te spannen) Om dit tegen te gaan, de airco maar gaan gebruiken. Deze maakte een bonkend geluid (of iemand op de deur klopte) waardoor ook weer de nachtrust werd verstoord. Dit aangegeven maar geen oplossing ervoor gekomen (kamer 415).
Spiegels beginnen al een vorm van slijtage te tonen. Ook de plafondtegels op het balkon zit geen voegsel meer in.
Prijzen : minibar prijzen (zoals normaal) hoog. Wijn en bier €7,- maar dit waren ook de prijzen aan het zwembad en bar. Hoge, onnodige, prijzen en niet in verhouding tot land of het hotel. Vandaar ook erg rustig aan de bar, ondanks goede live muziek. Vandaar ook niet de gok gewaagd om te gaan eten (eerdere recensies gaven prijzen > 100 euro voor 2 pers)
Ontbijt : sekt inbegrepen en verse jus. Tevens kaart voor ei gerechten die smakelijk bereidt worden. Verder verse produkten (wel elke dag hetzelfde) maar zeer weinig keuze in brood. Duits brood en iets wat op stokbrood lijkt. Hier moet het hotel zich aanpassen aan de grote groep NL bezoekers.
Kortom : ondanks dat we gastvrij zijn ontvangen en zeer vriendelijk personeel, dient het hotel zich bewust te zijn dat er onderhoud of aanbevelingen nodig is, om de kwaliteit te waarborgen.

Kamertip: Verdieping 4 zijn de bovenste kamers (in het echt zijn er maar 2 verdiepingen)
  • Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
Aqua B, Manager van Aqua Blu Boutique Hotel + Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2017

Thank you for choosing the Aqua Blue Boutique Hotel & Spa as your destination, and for sharing your opinions on TripAdvisor.
We are delighted to have appreciated all the facilities of our Hotel, our magnificent location and in particular our famous beach known for its location.
Also we are very happy with his words about our elegant and spacious rooms, for the comfortable environment and for the excellent service of all our staff who could make her stay unique and unforgettable.
Furthermore it is very disappointing that you didn't enjoy our Breakfast , most of our guests have admitted that our Breakfast with the Traditional local products and modern concept “variety and tasting” is so genuine and unique.

My self and the staff of Aqua Blu Boutique Hotel & Spa, would like to thank you once again for choosing our Hotel for your summer holidays and we are looking forward to welcome you back

Sincerely,

Cesare Fabrizio Piredda

12 augustus 2016 beoordeeld

Wij verbleven twee weken in dit pareltje! Niets op aan te merken: super gemotiveerd team dat steeds voor je klaarstaat!!
Met nog een extra woordje van dank voor Eric!!
Ligging is voortreffelijk, maar een huurwagen is nodig om het eiland op een rustige manier te verkennen.

Kamertip: Kies geen kamer met privé-zwembad! Ga voor 301
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Kos Town in overweging
op 4.5 km afstand
Kos Aktis Art Hotel
nr. 6 van 48 in Kos Town
426 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Aqua Blu Boutique Hotel + Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Aqua Blu Boutique Hotel + Spa

Adres: Lambi Beach, Kos Town 853 00, Griekenland
Locatie: Griekenland > South Aegean > Dodecanese > Kos-Stad > Kos Town
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 48 hotels in Kos Town
Prijsklasse: € 122 - € 331 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Aqua Blu Boutique Hotel + Spa 5*
Aantal kamers: 53
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, Booking.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Aqua Blu Boutique Hotel + Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?