“Gastvrij hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Aqua Blu Boutique Hotel + Spa
Beoordeeld als nr. 3 van 48 hotels in Kos Town
28 april 2017 beoordeeld

Hotel was uitgezocht op internet vanwege ligging en luxe.
Vanuit het vliegveld kost een taxi maximaal 40 euro (€37). Vraag voor het instappen de prijs en bij hogere bedrag, de kaart vragen.
Ontvangst en rondleiding in het hotel was prettig. Ook een vochtig handdoekje om de reis wat af te vegen. Spa en welness bereik zagen er verzorgd uit.
Kamer ruim en een afgescheiden wc.
Handdoeken de gehele tijd voldoende en ook stranddoeken beschikbaar.
Personeel zeer vriendelijk en mijn gevoel was dat dit niet alleen om de fooien gaat. (Natuurlijk is bij zulke salarissen alles welkom). Steeds een praatje en met een glimlach overal netjes ontvangen.
Ligging ideaal aan het (eigen) strand, naast een militair terrein. Fietshuur wel noodzakelijk want een auto is zowieso lastig te parkeren in de stad. Fietshuur op 400 mtr bij Moto Harley (Nederlands) met goede Koga of Sparta fietsen. Huur wel een elektrische voor de bergritten.
Kluisje perfect en verlicht. Goed voor laptop
Dan nu de mindere dingen:
Uitzicht : bijna niet te voorkomen maar overal wordt er nog gebouwd of werd gebouwd zodat je op een kale vlakte met hotels in aanbouw kijkt. Zijdelijngs zeezicht (kamer 415). Maar voor ons niet zo'n probleem
TV heeft alleen Drenthe TV als NL zender en een aantal Duitse (ZDF,WDR en RTL A) zenders. Meegbrachte USB stick niet mogelijk omdat de TV was ingebouwd.
LAN aansluiting deed het niet maar WIFI was redelijk snel, zolang je maar op de kamer was. Direkt buiten het hotel geen ontvangst meer.
Duiven ! s'Nachts bleken er duiven in de lichtkooi op het balkon te komen waardoor er met regelmaat op het balkon moeten gaan om deze te verjagen. (Eenvoudig te voorkomen door een vislijn te spannen) Om dit tegen te gaan, de airco maar gaan gebruiken. Deze maakte een bonkend geluid (of iemand op de deur klopte) waardoor ook weer de nachtrust werd verstoord. Dit aangegeven maar geen oplossing ervoor gekomen (kamer 415).
Spiegels beginnen al een vorm van slijtage te tonen. Ook de plafondtegels op het balkon zit geen voegsel meer in.
Prijzen : minibar prijzen (zoals normaal) hoog. Wijn en bier €7,- maar dit waren ook de prijzen aan het zwembad en bar. Hoge, onnodige, prijzen en niet in verhouding tot land of het hotel. Vandaar ook erg rustig aan de bar, ondanks goede live muziek. Vandaar ook niet de gok gewaagd om te gaan eten (eerdere recensies gaven prijzen > 100 euro voor 2 pers)
Ontbijt : sekt inbegrepen en verse jus. Tevens kaart voor ei gerechten die smakelijk bereidt worden. Verder verse produkten (wel elke dag hetzelfde) maar zeer weinig keuze in brood. Duits brood en iets wat op stokbrood lijkt. Hier moet het hotel zich aanpassen aan de grote groep NL bezoekers.
Kortom : ondanks dat we gastvrij zijn ontvangen en zeer vriendelijk personeel, dient het hotel zich bewust te zijn dat er onderhoud of aanbevelingen nodig is, om de kwaliteit te waarborgen.

Kamertip: Verdieping 4 zijn de bovenste kamers (in het echt zijn er maar 2 verdiepingen)
  • Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
Aqua B, Manager van Aqua Blu Boutique Hotel + Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2017

Thank you for choosing the Aqua Blue Boutique Hotel & Spa as your destination, and for sharing your opinions on TripAdvisor.
We are delighted to have appreciated all the facilities of our Hotel, our magnificent location and in particular our famous beach known for its location.
Also we are very happy with his words about our elegant and spacious rooms, for the comfortable environment and for the excellent service of all our staff who could make her stay unique and unforgettable.
Furthermore it is very disappointing that you didn't enjoy our Breakfast , most of our guests have admitted that our Breakfast with the Traditional local products and modern concept “variety and tasting” is so genuine and unique.

My self and the staff of Aqua Blu Boutique Hotel & Spa, would like to thank you once again for choosing our Hotel for your summer holidays and we are looking forward to welcome you back

Sincerely,

Cesare Fabrizio Piredda

Schrijf een beoordeling

12 augustus 2016 beoordeeld

Wij verbleven twee weken in dit pareltje! Niets op aan te merken: super gemotiveerd team dat steeds voor je klaarstaat!!
Met nog een extra woordje van dank voor Eric!!
Ligging is voortreffelijk, maar een huurwagen is nodig om het eiland op een rustige manier te verkennen.

Kamertip: Kies geen kamer met privé-zwembad! Ga voor 301
7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben reeds in verschillende 5 sterren hotels verbleven maar dit was toch één van de minste. Wat wij zelf ondervonden hebben is dat de vriendelijkheid van het personeel enorm afhangt van de fooien die je geeft en hoeveel je in het hotel besteed aan eten en drinken. Wat me enorm verwonderd is als ik de foto's zie van verblijven in februari het ontbijt veel uitgebreider was dan tijdens ons verblijf. De mini croissants en mini chocoladekoekjes worden onder deksel bewaard wat er voor zorgt dat deze totaal niet krokant zijn. Ook het brood aanbod was echt ondermaats. Ik heb in Kos nochtans zeer lekker brood gegeten maar dit was zeker niet in het hotel. De kamer was ok maar ze zullen zeker aandacht moeten besteden aan die kleine tekortkomingen zoals voegen die eruit zijn, veel vlekken op het vasttapijt in de gang,... of de waarde van hun hotel zal zeer vlug achteruit gaan. Ook het uitzicht uit onze kamer was niet heel mooi te noemen : een paar verlaten gebouwen nog in aanbouw. Eigenlijk waren wij blij dat we naar huis konden want wij hadden geen goed gevoel in het hotel. De vriendelijkheid was volgens ons totaal niet oprecht. Wij gaan hier zeker niet meer terug. Is misschien wel een heel goed hotel voor mensen die naar Kos gaan voor Spa behandelingen, ganse dag aan het zwembad of strand liggen en alleen maar willen relaxen maar dit is niet de vakantie die wij voor ogen hadden. De voornaamste reden waarom wij dit hotel kozen was omdat het een adults only hotel is. Zeer teleurgesteld.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
3 augustus 2016 beoordeeld

schitterend hotel, vriendelijk personeel, ruime kamers, proper, rustig en toch dicht bij het centrum, geweldig ontbijt, rustig zwembad, gewoonweg het allerbeste hotel in kos wij komen zeker nog terug .

29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is absoluut een van de betere hotels op Kos. Goed ontvangst, nette service (niets is teveel), mooi zwembad en strand. Bij het afscheid kregen we als bedankje een leuk presentje uit Kos. Enig nadeel van dit hotel was dat het eten en drinken erg duur was (€4,50 voor een biertje) en dat het eten niet altijd even warm was (verwacht je wel voor het bedrag dat je betaald).

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
22 juli 2016 beoordeeld

10/07/16-22/07/16 , beste hotel van Kos, je hoeft niet verder te zoeken, gewoon TOP,
vriendelijkheid 10/10 , als je naar Kos wilt gaan , niet twijfelen.
Rust , relax , culinair alles wat een SLH moet hebben

Kamertip: zeezicht is echt een meerwaarde
30 oktober 2015 beoordeeld

Vanaf het moment dat we uit de taxi kwamen, werd er voor ons gezorgd en werden we omringd door luxe. Het team zorgt er echt voor dat je je helemaal thuis voelt. Heerlijk hotel met bijzondere service. Heerlijke massages, cocktails, luxe! Een echte aanrader, en wij gaan zeker nog eens terug!

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Kos Town in overweging
op 4.5 km afstand
Kos Aktis Art Hotel
nr. 8 van 48 in Kos Town
421 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Aqua Blu Boutique Hotel + Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Aqua Blu Boutique Hotel + Spa

Adres: Lambi Beach, Kos Town 853 00, Griekenland
Locatie: Griekenland > South Aegean > Dodecanese > Kos-Stad > Kos Town
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 48 hotels in Kos Town
Prijsklasse: € 122 - € 331 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Aqua Blu Boutique Hotel + Spa 5*
Aantal kamers: 53
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Aqua Blu Boutique Hotel + Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?