Aqua Blu Boutique Hotel + Spa
  • Zwembad
Elite Apartments(Kos Town)(Heel veel waar voor je geld!)
Triton Hotel(Kos Town)
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Maritina Hotel(Kos Town)
  • Bar/lounge
Gelli Apartments(Kos Town)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel Sonia(Kos Town)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Aegean Houses(Kos Town)
Hotwire.com
12 augustus 2016 beoordeeld

Wij verbleven twee weken in dit pareltje! Niets op aan te merken: super gemotiveerd team dat steeds voor je klaarstaat!!
Met nog een extra woordje van dank voor Eric!!
Ligging is voortreffelijk, maar een huurwagen is nodig om het eiland op een rustige manier te verkennen.

Kamertip: Kies geen kamer met privé-zwembad! Ga voor 301
7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben reeds in verschillende 5 sterren hotels verbleven maar dit was toch één van de minste. Wat wij zelf ondervonden hebben is dat de vriendelijkheid van het personeel enorm afhangt van de fooien die je geeft en hoeveel je in het hotel besteed aan eten en drinken. Wat me enorm verwonderd is als ik de foto's zie van verblijven in februari het ontbijt veel uitgebreider was dan tijdens ons verblijf. De mini croissants en mini chocoladekoekjes worden onder deksel bewaard wat er voor zorgt dat deze totaal niet krokant zijn. Ook het brood aanbod was echt ondermaats. Ik heb in Kos nochtans zeer lekker brood gegeten maar dit was zeker niet in het hotel. De kamer was ok maar ze zullen zeker aandacht moeten besteden aan die kleine tekortkomingen zoals voegen die eruit zijn, veel vlekken op het vasttapijt in de gang,... of de waarde van hun hotel zal zeer vlug achteruit gaan. Ook het uitzicht uit onze kamer was niet heel mooi te noemen : een paar verlaten gebouwen nog in aanbouw. Eigenlijk waren wij blij dat we naar huis konden want wij hadden geen goed gevoel in het hotel. De vriendelijkheid was volgens ons totaal niet oprecht. Wij gaan hier zeker niet meer terug. Is misschien wel een heel goed hotel voor mensen die naar Kos gaan voor Spa behandelingen, ganse dag aan het zwembad of strand liggen en alleen maar willen relaxen maar dit is niet de vakantie die wij voor ogen hadden. De voornaamste reden waarom wij dit hotel kozen was omdat het een adults only hotel is. Zeer teleurgesteld.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
3 augustus 2016 beoordeeld

schitterend hotel, vriendelijk personeel, ruime kamers, proper, rustig en toch dicht bij het centrum, geweldig ontbijt, rustig zwembad, gewoonweg het allerbeste hotel in kos wij komen zeker nog terug .

29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is absoluut een van de betere hotels op Kos. Goed ontvangst, nette service (niets is teveel), mooi zwembad en strand. Bij het afscheid kregen we als bedankje een leuk presentje uit Kos. Enig nadeel van dit hotel was dat het eten en drinken erg duur was (€4,50 voor een biertje) en dat het eten niet altijd even warm was (verwacht je wel voor het bedrag dat je betaald).

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
22 juli 2016 beoordeeld

10/07/16-22/07/16 , beste hotel van Kos, je hoeft niet verder te zoeken, gewoon TOP,
vriendelijkheid 10/10 , als je naar Kos wilt gaan , niet twijfelen.
Rust , relax , culinair alles wat een SLH moet hebben

Kamertip: zeezicht is echt een meerwaarde