“Uitstekend restaurant!”

Geclassificeerd als nr. 42 van 258 Restaurants in Kos Town
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enthousiaste eigenaar die gepassioneerd over zijn gerechten vertelt. Zelfs aan het eind van het seizoen nog genoeg tafeltjes bezet. Wij gingen voor de Greek Plate en de Gyros. De Greek plate was gevarieerd en de 3 gerechtjes waaronder de moussaka waren allen uitstekend bereid. Ook de Gyros was prima: geen vet vlees, wat je vaak wel tegen komt.

Als prima afsluiter nog een drankje van het huis. Aanrader!

24 oktober 2017 beoordeeld

We waren met de hele familie op Kos en besloten bij het, buiten het centrum gelegen restaurant te gaan eten. Enthousiaste ontvangst en bij het aanprijzen van het eten stelde de eigenaar een van de beste restaurants te hebben. Hij had gelijk we hebben heerlijk gegeten en vooral de aan tafel schoongemaakte Dorade was een delicatesse. Ook voor de kinderen was voldoende keus en er was zelfs een speelhoek. Het was zo goed dat we de volgende dag, de laatste avond, weer terug zijn gegaan en weer heerlijk gegeten.
Na het eten borreltjes van het huis.
Een aanrader en voor wie geen Engels spreekt, hij is getrouwd met een Duitse dame

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten in een gezellige, typisch Griekse taverne. Prima Gyros en een lekker wijntje voor redelijke prijs.

17 oktober 2017 beoordeeld

Goed eten en drinken, lekkere toetjes en gezellig aangekleed waardoor je niet merkt dat het aan een drukke weg ligt. Mike is niet alleen vriendelijk naar de oudere toeristen. Dit is hij voor iedereen. Hebben iedere dag wat gekregen van het huis. Dat het iedere avond vol zit zegt genoeg.

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Man doet heel joviaal bij aankomst, voornamelijk naar de wat oudere toeristen. Naar mijn mening iets te populair. Hangt oorkonde van tripadvisor drievoutig in het restaurant en buiten het restaurant. Hij praat gerechten aan en doet alsof het een goede deal is. Wij hebben garnalen in tomatensaus gehad als voorgerecht, dat proefde alsof het eerder was klaargemaakt en opgewarmd was. Erg droog. Als hoofdgerecht een mixed grill. Dit was oke, maar niet bijzonder.
Had er veel meer van verwacht! Qua sfeer is het wat rommelig, voornamelijk veel schildpadden.. heel veel schildpadden.

Reizigers die Taverna Mike bekeken, bekeken ook

In Taverna Mike geweest? Deel je ervaringen!