“Door goede aanschrijving veel van verwacht..”
Beoordeling van Taverna Mike

Taverna Mike
Geclassificeerd als nr. 44 van 262 Restaurants in Kos Town
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Man doet heel joviaal bij aankomst, voornamelijk naar de wat oudere toeristen. Naar mijn mening iets te populair. Hangt oorkonde van tripadvisor drievoutig in het restaurant en buiten het restaurant. Hij praat gerechten aan en doet alsof het een goede deal is. Wij hebben garnalen in tomatensaus gehad als voorgerecht, dat proefde alsof het eerder was klaargemaakt en opgewarmd was. Erg droog. Als hoofdgerecht een mixed grill. Dit was oke, maar niet bijzonder.
Had er veel meer van verwacht! Qua sfeer is het wat rommelig, voornamelijk veel schildpadden.. heel veel schildpadden.

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een ander stel meegegaan, zij waren er al meer geweest. Leuke tent, reserveren is aan te raden. Eigenaar is een beetje dominant. Wil (bijna) bepalen wat je gaat eten en drinken. Brood hoefde van ons niet, maar kregen geen kans het te zeggen. (Denk dat we er ook voor hebben betaald) 2 voorgerechten vond hij te veel op elkaar lijken...
Hij had het liefst dat ik tonijn nam als hoofdgerecht. Ik wilde de zalm, en moest verklaren waarom ik de tonijn niet wilde. Zalm was trouwens heerlijk! Dorade werd gefileerd voor je aan tafel door de eigenaar, leuk om te zien. En er werd lekker van gegeten door de mannen die het besteld hadden. De geadviseerde wijn smaakte heerlijk bij de vis.
Hij heeft nog een leuke foto van ons gemaakt, maar helaas niet zonder te snauwen. Misschien was het de drukte, misschien omdat ik niet koos wat hij wilde dat ik ging eten. Of omdat er tussen ons niet een klik was. Geen idee. Maar het is verder een leuke tent, met goed eten. En we hebben een hele leuke avond gehad met z'n 4tjes

15 september 2017 beoordeeld

Familiale sfeer door zeer vriendelijke uitbater en personeel. Geven leuke suggesties ivm de menukaart en spraken zelfs een woordje Vlaams. Heel lekker gegeten en digestiefje aangeboden door het huis. Een aanrader.

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel tref je nergens vriendelijker aan als hier. En de echte griekse gerechten worden heerlijk bereid.

Datum van bezoek: juli 2017
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten. Wanneer je geluk heb mag je meegenieten van mike's verzameling. Zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Taverna Mike bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad

In Taverna Mike geweest? Deel je ervaringen!