“Leuke tent”

Geclassificeerd als nr. 44 van 262 Restaurants in Kos Town
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een ander stel meegegaan, zij waren er al meer geweest. Leuke tent, reserveren is aan te raden. Eigenaar is een beetje dominant. Wil (bijna) bepalen wat je gaat eten en drinken. Brood hoefde van ons niet, maar kregen geen kans het te zeggen. (Denk dat we er ook voor hebben betaald) 2 voorgerechten vond hij te veel op elkaar lijken...
Hij had het liefst dat ik tonijn nam als hoofdgerecht. Ik wilde de zalm, en moest verklaren waarom ik de tonijn niet wilde. Zalm was trouwens heerlijk! Dorade werd gefileerd voor je aan tafel door de eigenaar, leuk om te zien. En er werd lekker van gegeten door de mannen die het besteld hadden. De geadviseerde wijn smaakte heerlijk bij de vis.
Hij heeft nog een leuke foto van ons gemaakt, maar helaas niet zonder te snauwen. Misschien was het de drukte, misschien omdat ik niet koos wat hij wilde dat ik ging eten. Of omdat er tussen ons niet een klik was. Geen idee. Maar het is verder een leuke tent, met goed eten. En we hebben een hele leuke avond gehad met z'n 4tjes

15 september 2017 beoordeeld

Familiale sfeer door zeer vriendelijke uitbater en personeel. Geven leuke suggesties ivm de menukaart en spraken zelfs een woordje Vlaams. Heel lekker gegeten en digestiefje aangeboden door het huis. Een aanrader.

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel tref je nergens vriendelijker aan als hier. En de echte griekse gerechten worden heerlijk bereid.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten. Wanneer je geluk heb mag je meegenieten van mike's verzameling. Zeker de moeite waard!

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrijheid ten top! Alle gerechten worden goed uitgelegd door de eigenaar die zoveel passie uit om zijn eten! Het eten is super. Zeker een aanrader!

Reizigers die Taverna Mike bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad

In Taverna Mike geweest? Deel je ervaringen!