“Vier keer super gegeten”
Beoordeling van Casa Della Pasta

Casa Della Pasta
Geclassificeerd als nr. 32 van 254 Restaurants in Kos Town
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie toch wat vaker naar dit restaurant gegaan omdat het eten erg goed is. Vooral de pizza uiteraard ;) zijn er erg goed maar dat is ook het hoofdbestand. Toch ook andere menus geprobeerd en ook die zijn erg goed. Bediening altijd erg vrolijk. Soms iets te gemaakt maar stoort niet. Jammer dat onze vakantie al weer voorbij is anders hadden we er graag nog eens gegeten. De prijzen zijn gewoon normaal ondanks dat het erg hoog lijkt. Iedereen krijgt altijd 20% korting op eten en drinken. Dat is hun 'truukje' maar prijzen komen gemiddels uit op doorsnee kos.
Een aanrader!

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza's uit een met hout gestookte oven. Prijzen liggen ietsje hoger dan gemiddeld, maar zeker de moeite waard

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn er gisteren wezen eten en hebben daar nog spijt van. Bijna alleen maar kaas weinig tomatensaus en de bodem te dik en niet krokant.
Komen er zeker niet nog een keer terug.
Mama Rosa is duizend keer lekkerder.

Vini T, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Casa Della Pasta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

go where ever you like but dont put photo of other place at may restaurant.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel dat van een dolletje houdt. Lekkere steenoven pizza die binnen een kwartier na de bestelling op tafel stond. Top!

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste pizza's en pasta's van Kos! Pizza's worden goed belegd, fijne bodem en komen uit een steenoven wat echt wel een toevoeging is aan de smaak. Pasta's zijn ook smakelijk, goed gevuld bord.

Op het einde word van het totaalbedrag 20% afgehaald, dat doen ze standaard bij iedereen, gewoon omdat ze dat kunnen.

Zeker een aanrader!! Zeker als je van goede steenoven pizza's houd! Wij zijn hier in ieder geval al vaker geweest :)

Reizigers die Casa Della Pasta bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad

In Casa Della Pasta geweest? Deel je ervaringen!