“Fantastisch! ”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een wandeling door Kos stad kwamen we bij toeval terecht bij Platanos. Wat een aangename verrassing! Een fantastische kaart met overheerlijke gerechten. We konden gewoon niet kiezen. We kozen vooraf de yellonfin tuna tartaar met soya, limoen, komkommer carpaccio en mango. Overheerlijk! Daarna de lemon risotto met langoustine en garnalen, gember en saffraan. En de tortellini gevuld met kreeft en garnalen in een bisque van zeevruchten, dille en wodka. Dat samen met een heerlijke retsina. Wij hebben echt genoten van deze lunch. En een hele vriendelijke bediening. A must eat in Kos stad!

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten. Carpaccio en Prime beef, op aanraden van de serveerster een heerlijk wijntje erbij. Het is weer een wat anders dan een taverne en er is Live muziek. Een aanrader voor wie eens wat anders wil.

Datum van bezoek: september 2019
23 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister op dit iets minder toeristische plekje, met uitzicht op de plataan van Hippocrates, gegeten. Het was in één woord: fantastisch! Het eten was verfijnd en van zeer hoge kwaliteit, de borden heel mooi opgemaakt. Wij kozen de gegrilde calamari, de lamb chops en de fresh tuna tataki, elk van hun culinair hoogstandjes. De cocktail was ook goed op smaak. De bediening was vlot, doch niet opdringerig. Het is er wel prijziger dan het gemiddelde Griekse restaurant, maar dan heb je ook wel wat. De live jazz muziek maakte het extra romantisch. Kortom, genoten!

Datum van bezoek: juli 2019
12 juni 2019 beoordeeld

Culinair! Erg goed gegeten, gegrilde tonijn, champignons met feta pesto en inktvis erg smaakvol :) Bovendien zeer professioneel en vriendelijk personeel

Datum van bezoek: juni 2019
dionisisc239, Ιδιοκτήτης van Platanos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2019

Thank you very much!

8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Haute cuisine met n geweldige ambiance. Boom van Hypocrates kan evenwel niet verhullen dat het heerlijke hoofdgerecht echt te weinig is om voldaan aan de avondwandeling te beginnen. Zowel de zalm als de tonijn waren delicieus. Baklava was zalige afsluiter om de hongerige maag te vullen. Bediening overigens uitermate vriendelijk.

Datum van bezoek: juni 2019

Thank you. We are troubled to hear that you thought the portions were too small though. We will try to do better!

Reizigers die Platanos bekeken, bekeken ook

In Platanos geweest? Deel je ervaringen!